• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حمله گسترده رسانه های آلبانی به فرقه رجوی: اظهارات و خواسته های فرقه رجوی بر اساس قوانین جنایی آلبانی، تشویق به تروریسم تلقی می شود / سرکردگان فرقه رجوی باید مجازات و زندانی شوند

  • کد خبر : 14438
  • 26 آوریل 2018 - 10:14

پایگاه خبری گزتا ایمپکت آلبانی در گزارشی مفصل از اقدامات مخرب فرقه تروریستی رجوی در آلبانی، مجازات سرکردگان این فرقه را در مجموع حداقل ۱۸ سال زندان دانست.
به گزارش سرویس دیگر رسانه های فراق، این پایگاه خبری آلبانیایی در گزارشی با عنوان «درخواست های تروریستی گروه رجوی برای بی ثباتی در ایران و سوریه» خواستار برخورد با این گروه در آلبانی شد.
این پایگاه خبری با رصد سایت فرقه تروریستی رجوی نوشت: مریم رجوی رهبر فرقه منافقین خواستار پشتیبانی از حرکت های اعتراضی در ایران شده، او به حکومت ایران حمله و از کشورهای غربی برای حملات غیرقانونی به سوریه پشتیبانی کرده است. این اظهارات و خواسته ها بر اساس قوانین جنایی آلبانی، تشویق به تروریسم تلقی می شود و جنایتی است که روابط آلبانی و دیگر کشورها را به مخاطره می اندازد.
گزتا ایمپکت در ادامه می نویسد:
براساس ماده ۲۳۰ قانون جنایی جمهوری آلبانی، اصلاح شده به موجب قانون شماره ۹۶۶۸ در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ ماده ۱۵ چنین آمده است: مجازات اجرای اقداماتی مانند جنایت در حق افراد که منجر به فوت یا جراحات خطرناک شود، آدرم ربایی و در معرض خطر قرار دادن زندگی افراد، حداقل ۱۵ سال زندان و حداکثر مجازات حبس ابد را دارد.
علاوه بر اینکه ماده ۲۲۷ این قانون که متعلق به تخریب روابط آلبانی با دیگر کشورهاست چنین می گوید: مجازات اهانت به مقامات کشورها یا اعضای حکومت ها و نمایندگان مجالس کشورهای دیگر و همچنین دیپلمات ها، سه سال زندان است. بنابراین خانم رجوی و دیگر سرکردگان گروه در آلبانی به دلیل انجام اقداماتی که بر روابط آلبانی و کشورهای دیگر تأثیر منفی می گذارد و همچنین اجرای عملیات تروریستی باید به سه سال زندان محکوم شوند.
این پایگاه خبری در پایان گزارش خود، مواردی از نقض تعهدات این گروه به دولت آلبانی که بر خلاف قوانین جنایی این کشور است را ضمیمه و منتشر کرده است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14438

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی