• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

لجن پراکنی «محمد قرایی»، قلم به مزدِ رجوی

  • کد خبر : 14396
  • 25 آوریل 2018 - 9:24

محمد قرایی از قلم به مزدان رجوی ، در دردنامه ای با عنوان ‌«سال ۱۳۵۷، سال ۱۳۹۷ شباهتها و تفاوتها ». در رسانه های رجوی نوشته وتمام تلاش خود را کرده ، که خواننده را قانع کند امسال سال پایانی ایران است و شرایط جهانی و تغییرات در کابینه ترامپ ، برای ورود فرقه  پر افتخار رجوی به میهن فراهم شده است.
به نظر جامعه جداشدگان وکارشناسان سیاسی و بین المللی ، سال ۱۳۹۷ ، سال ریزش گسترده نیروئی برای فرقه رجوی خواهد بود ، چه بسا که امثال رجوی ها نبینند روزهایی را که سالیان برایش توطئه کرده اند .
آقای محمد قرایی ، نفهمیدم بانک ها را چطور ورشکسته اعلام کرده است و از اعتلای همه جانبه مقاومت . سخن رانده است ؟
این «اعتلای همه جانبه »افتخار به نوکری سران امپریالیسم است و پادوئی عربستان و اسرائیل ، که سراسر ننگ است و بی غیرتی .
فرار رهبرتان ، تعطیلی پادگان اشرف ، اخراج از عراق ، فرار و ریزش نیروئی نزدیک به نیمی از کادرها ، افشاء شدن رقص رهایی و معراج جمعی و شکنجه و زندانی کردن اعضاء خودتان و … بله ، همه اعتلای همه جانبه است که از یک جنبش انقلابی در سال ۱۳۵۷ به یک فرقه ضاله و دیکتاتوری در سال ۱۳۹۷ مبدل شده اید .
این درجه از اعتلاء ، فقط از ضد بشرهایی مثل فرقه رجوی برمی آید . که واقعا ازاین حیث «همه جانبه » است .
به نظر نگارنده ، بعید است که با وجود موج فزاینده ریزش ها در سال های اخیر و فعالیت های جامعه جداشدگان ، فرقه رجوی بتواند ، امسال را در آرامش و در قالب تشکیلات در آلبانی ماندگارباشد و متلاشی شدن فرقه در آینده ، بیشتر به واقعیت نزدیک است تا محتمل بودن سایرگزینه ها . . .
سیاست سرکوبگرانه و چپاول حقوق اعضای دربند فرقه رجوی ، تا یک جائی جواب دارد . فرقه رجوی امروز در حالی از سرنوشت محتوم سقوط خود فرار می کند که هر بار درسالهای گذشته با دجال گری و فریب افکار عمومی و پنهان نگه داشتن زوایای سیاه و تاریک خود ، پریدن از این شاخه به آن شاخه را فرجی پنداشته اند .
رجوی ها، این حقوق بگیران و وابستگان به غرب سلطه گر، در حالی شب ها سر به بالین می گذارند که کابوس سرنگونی فرقه رجوی ، یک شب رهایشان نمی کند . همیشه نگرانند که شاید از پس امروز فردائی نباشد . . .

نوشته فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14396