• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

یک مقام سابق آمریکا افشا کرد: «جان بولتون» از فرقه رجوی پول دریافت کرده است

  • کد خبر : 14389
  • 24 آوریل 2018 - 12:13

یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا گفت که مشاور امنیت ملی جدید این کشور از فرقه رجوی برای تلاش جهت تغییر نظام ایران پول دریافت کرده است.

به گزارش گروه رسانه های فراق، روزنامه «واشنگتن پست» در یادداشتی به بررسی دیدگاه‌ها و ارتباطات «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جدید آمریکا پرداخته و نوشت او خواستار تغییر نظام ایران است.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به دیدگاه‌های افراطی و جنگ‌طلبانه بولتون، آمده است که نظر او درباره تغییر نظام ایران، منعکس کننده نظرات حامیان او از جمله اسرائیل، عربستان سعودی و منافقین است.

واشنگتن پست با تاکید بر ارتباط نزدیک جان بولتون با فرقه تروریستی رجوی، نوشت که او با تلاش‌هایش در سال ۲۰۱۲ توانست نام این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا خارج کند.

این روزنامه با بیان اینکه منافقین در نظر مردم ایران به خاطر جنایت‌ها و ایستادن در کنار دشمن، به شدت منفور است، افزود که اما این کار بولتون هم نتوانست نظر آنها را درباره این گروه تغییر دهد.

نویسنده این یادداشت ضمن اشاره به اینکه منافقین مبالغی را به مقامات مختلف آمریکایی پرداخت کرده تا از آنها حمایت و در همایش‌هایشان سخنرانی کنند، نوشت: «یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا که در امور ایران فعالیت می‌کرد به من گفت که بولتون نیز از این گروه پول دریافت کرده است.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه «هربرت ریموند مک‌مستر» را از سمتش به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برکنار و «جان بولتون»، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل را به عنوان جانشین او منصوب کرد. بولتون سومین مشاور امنیت ملی ترامپ خواهد بود. ترامپ، بعد از استعفای مایکل فلین، مک‌مستر را به جای او انتخاب کرده بود

«بولتون» یکی از ضدایرانی‌های نومحافظه‌کار در آمریکا است که از صریح‌ترین مخالفان توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به شمار می‌رود. او بارها در مصاحبه‌ها و نوشته‌های مختلف از اینکه راهبرد ترامپ درباره برجام تحت تأثیر مواضع تیلرسون و مک‌مستر قرار گرفته گلایه کرده بود

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14389

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی