• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

به بهانه برگزاری جشن سالگرد در فرقه مکارِ رجوی برای یک حمایتِ جعلی: جمع آوری یک صفحه امضا ۲۰۰۰ دینار برای فرقه رجوی خرج داشت!

  • کد خبر : 14349
  • 23 آوریل 2018 - 9:20

در یک مورد جمع آوری امضا که خیلی گندش بالا زد اسم یکی از عشایر بصره  که تشابهه زیادی با اسم و فامیل شیخ یکی از طایفه های عراقی ساکن بصره داشت را منتشرکردند که شیخ عشیره آن را تکذیب و سران فرقه را به دروغ گویی متهم کرد.

چند روز پیش فرقه رجوی سالگرد حمایت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار عشایر عراقی از خودشان راجشن گرفت ولی همانند همیشه رهبران دروغگو و شیاد رجوی نگفتند این حمایت دو ونیم نفری  و البته روی کاغذ چگونه به دست آمد.

من خودم در آن مقطع در ستاد اجتماعی بودم. تمامی اعضای بالا و قابل اعتماد برای جعل امضا بسیج شده بودند. در این میان کانال های عراقی که با پول و بنزین خریده شده بودند را فعال کردند. قیمت یک صفحه  امضای شهروند عراقی دو هزار دینار برای فرقه خرج داشت.

کانال های عراقی کاغذها را  به خانه می بردند و تمامی فامیل را برای امضای جعلی بسیج می کردند. برای ما اعضای فرقه  هم کار راحت شده بود چون با ردیف کردن اسم های تلاثی و رباعی روی کاغذ به راحتی اسامی شهروندان عراقی را جعل می کردیم. مثلا علی ناصر محمد یک امضا. کریم خلیل، رحیم علاوی بلافاصله زیرش یک امضا. یکی از کانال های عراقی که قرارگاه اشرف آمده بود ۵۰ صفحه  امضا آورده و منتظر بود برگه را به رضا منانی (فرهاد) بدهم و ۱۰ هزار دینار برایش بگیرم.

کاغذ ها راکه چک کردم دیدم هراسم چندین بارتکرارشده بود، قبول نکردم با التماس می گفت سیدعلی به خدا دیشب تا صبح با خانواده ام داشتیم امضا می کردیم کتف وکولم از کار افتاد. به لحاظ فامیل دیگه کم آوردیم. در یک مورد دیگرکه خیلی گندش بالا زد اسم یکی از عشایر بصره که تشابهه زیادی با اسم و فامیل شیخ یکی از طایفه های عراقی ساکن بصره داشت را منتشرکردند که شیخ عشیره آن را تکذیب و سران فرقه را به دروغ گویی متهم کرد.

به راستی یادش بخیر چندمین سالگرد جعل امضای عشایرعراقی. کاغذهای دو هزاردیناری وکتف وکولِ از کارافتاده کانال عراقی. رهبران فرقه یادشان رفت ما هم هستیم.

علی اکرامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14349