• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

میرزا امیرِ رجوی و تحلیل فازِ «جان بولتون»

  • کد خبر : 14332
  • 22 آوریل 2018 - 9:55

اخیرا یکی از میرزا بنویس های رجوی، به نام «امیر کارگر» یک دوره کلاس برق مقدماتی گذاشته و آن را به سیاست کودکانه خود هم ربط داده است :

می خوانیم :

« حتماً می دانید که ولتاژ برق سه فاز حدود دو برابر برق تک فاز است و به همین دلیل برای جان سالم به در بردن سیمها و دستگاهها در هنگام جریان این برق ، بایستی از رشته سیم های بیش تر و قوی تری استفاده شود ، و سیم های کهنه و ضعیف و ناتوان ، کارایی و تحمل چندانی در مقابل آن نخواهند داشت. »

فیوزها هم وسیله ای هستند که در یک کلام به عنوان رابط یا سوپاپ اطمینان از آنها استفاده شده و هنگامی که فشار برق زیاد می شود ، جهت نسوختن دستگاه های آن طرف مرز ( مثلا آن طرف کنتور) ، موجودیت آنها را به خطر می اندازند تا برای اندک مدتی هم که شده فشار برق را قطع کنند . البته تا به حال در موارد متعددی این ایمن سازی طبق برنامه پیش نرفته و فشار برق نه تنها فیوزها ، که کنتور و سیمها و دستگاههای یک سیستم …  »

«کارگر» را که به زور دگنگ مجبور کنید ، مقاله سیاسی بنویسد ، بهتر از این هم نمی تواند . امیر جان ، به نظر حقیر ، اگر شما دنبال حرفه سیم کشی ساختمان می رفتید ، شاید موفق تر عمل می کردید.  می دانم وضعیت کار هم خراب است . اما لااقل آنجا آبروریزی نمی کردی ، فرزندم .

در ادامه  نوشته اینکه به بازنشسته های سیاسی ، امثال جان بولتن و رودی جولیانی و … دلار نثار می کنید و بدان افتخار هم می کنید  حرف ما نیست که روزنامه های آمریکائی خودتان با سند و مدرک و نام و نشان ، نوشتند و می نویسند .

نیازی نیست ما ثابت کنیم که ولخرجی های شما در آمریکا و اروپا ، سخنرانان را به دفاع زوری و اجباری از شما وامی دارد. شما بیائید اثبات کنید که پول ندادید و روزنامه های خارجی را قانع کنید که علیه شما مطلبی درج نکنند. دولت ما نیازی به  اثبات ندارد. کسانی که در موضع برحق نیستند باید خود را به آب و آتش بزنند تا با وارونه نمائی از خود در اذهان ، موجود جدیدی  بسازند .

شما چرائی ، پول دادن های خود به مهره های سوخته سیاسی و مقامات پیشین و پسین ، را بگوئید.

ضمنا میرزا امیر ، در مقاله بعدی تان ، به سئوالات ما هم پاسخ دهید که :چرا بعضی وقت ها ، الکترون ها در سیم های برق شما ، ساز مخالف می زنند و لامپ هایتان کم نور می شود ..

فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14332