• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پیام یکی از جدا شده های فرقه رجوی برای دوستان خود به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع): نگذارید که سران فرقه بیمارِرجوی از این روز مقدس سواستفاده کنند / آنها مثل استاد خودشان معاویه همه چیز را عکس جلوه می دهند / دست این از خدا بی خبرها برای همه رو شده پس منتظر چه هستید؟

  • کد خبر : 14317
  • 21 آوریل 2018 - 11:39

سلام بر دوستان دربندم در زندان تسکیلات فرقه رجوی، همانطور که خودتان در جریان هستید و در تدارک برنامه های ولادت امام حسین (ع ) می باشید تا با آماده سازی محل نشست برای سران فرقه بیایند و از این روزمقدس در جهت مقاصد شوم خود و پیشبرد اهداف پلید و شیطانی خود سوء استفاده کنند و ساعتها روح و روان شما را در تسخیر خود قرار دهند و زنجیرهای بیشتری به دست و پای شما ببندند، پیامی برای شما دارم.

ای دوستان در بندم بیاید با روح  و جوهر این روز که همانا روح آزادی و نساختن با کهنگی و زندگی با ظالمان است همسو شویم و نگذارید که سران فرقه بیشتر، از این روز مقدس در جهت اهداف خود و ذهن بیمار خودشون سوء استفاده کنند.

آنها مثل استاد خودشان معاویه همه چیز را عکس جلوه  می دهند و تا جایی که دلتان بخواهد حدیث و گفتار جعلی مورد دلخواه خودشان را قاطی موضوعات مقدس که باور عموم مسلمانان است می کنند و به خورد امثال شما می کنند تا به اهداف شوم خودشان که به تسخیر کشاندن روح و روان افراد و شستشویی مغزیی برای تحمیل عقاید شوم خود  که هیچ شباهتی با ارزشهای اسلامی ندارد برسند.

بعد از این همه سال دیگر دست این از خدا بی خبرها برای همه رو شده پس منتظر چه هستید، مگر نمی دانید که زندگی با ظالمان جز مکنت و بدبختی چیز دیگری به همراه ندارد. مگر طی این سالیان برای شما اثبات نشده که سران فرقه به محض فرا رسیدن این ایام مثل مورچه از لانه هایشان می آیند بیرون و فضا را برای شستشوی مغزی افراد محیا کنند تا مریم رجوی لعین مقاصد خود را پیش ببرد .

ما و همه به اندازه چند دهه در این زمینه تجربه  داریم که چطوری افراد را به بهانه اجرای مراسمات و جشنهای مذهبی در چاله ای می اندازند که نه راه پس داشته باشه و نه پیش مگراینکه حتی به ظاهر هم که شده مجبور به تایید حرف سران فرقه شود و قسم اجباری بخورد و الا در محاصره افراد فرقه که شتشوی مغزی کامل داده شده اند در صورت خلاف خواسته های سران فرقه صحبت کردن همانا و ریختن این جماعت بر سر فرد مذکور همانا.

بیایید بیشتر از این زندگی خودتان را هدر ندهید که فردا دیر است. ای دوستان در بندم بدانید که هر بار این سران فرقه که حرمتهای خدا را حلال می شمارند ، ازسنت رسول خدا منحرف و در میان شما به گناه و ستم مشغولند و می دانید که این از خدا بی خبرها راه شیطان و خلاف راه ملت را در پیش گرفته اند. از فرمان آنها سرباز زنید و ازآنها روی گردانید چون اینها دست به تبهکاری وفریب ما پرداخته و حدود الهی را تعطیل کرده به جای آن چیزی به اسم انقلاب  که زائیده افکار شیطانی و پوسیده آنهاست  آورده اند. این فرقه  حرام خدا را حلال و حلال او حرام کرده است. شما را از هر انچه که خدا بر شما حلال کرده حرام نموده، از زن و زندگی، از خانواده، از مادر که بهشت زیر پای مادران است و از محبت پدر و هزاران حلال دیگر .

دیگر سکوت جایز نیست پس مثل بقیه که پا به دنیای حقیقی و آزاد گذاشتند شما هم می توانید بر شرایط موجود قیام کنید و خودتان را از قید و بند افکار پلید سران فرقه آزاد کنید .

با امید رهایی همه شما از زندان مخوف تشکیلات و افکار پلید سران این فرقه .

یادداشت از پیام رستمی

نجات یافته از فرقه رجوی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14317

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»