• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

غلامعلی علاف پور، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: خیلی خوشحالم که نتیجه تلاش های خانواده ها را می بینم

  • کد خبر : 14268
  • 19 آوریل 2018 - 10:47

غلامعلی علاف پور برادر نسرین که بیش از ۳۰ سال است در اسارت فرقه ضد انسانی رجوی می باشد با اعضای انجمن نجات استان خوزستان در دفتر انجمن ملاقات کردند.

در این دیدار که روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه انجام شد اعضا انجمن ضمن تشکر از حضور علاف پور در دفتر انجمن و تبریک سال نو ایشان را در جریان جدیدترین اخبار و آخرین تحولات اعضا در کشور آلبانی قرار دادند. اعضای انجمن تاکید کردند خوشبختانه افزایش تعداد اعضای جدا شده ظرف دو ماه اخیر بیانگر به هم ریختگی و اوج مساله داری و اعتراض اعضای تحت اسارت نسبت به شرایط داخلی فرقه رجوی است. اعضا دیگربه هیچ وجه وعده های دروغین سران این گروه را باور ندارند و عملا کمپ اشرف ۳ به صحنه اعتراضات اعضا تبدیل شده است . اعضایی که جدیدا از فرقه جدا شده اند همگی سال ۹۷ را سال فروپاشی تشکیلات تروریستی این فرقه تحلیل می کنند.

چشم انداز بهار آزادی اعضا بیش از هر زمان در تقدیر است و ما منتظر رسیدن خبرهای خوشحال کننده ای هستیم، بی شک خانواده ها نقش تعیین کننده و اساسی در رقم خوردن این وضعیت دارند.

در ادامه علاف پور گفت: خیلی خوشحالم که نتیجه تلاش های خانواده ها را می بینم. وی اظهار داشت: خانواده ها همانطور که نقش اصلی را در عقب نشینی انتقال فرقه به آلبانی داشتند در این مقطع هم به وظیفه اصلی خود عمل خواهند کرد.

این برادر افزود: خوشبختانه اعضای خوزستانی آمار قابل توجهی در چند ماه اخیر داشته اند و انشاالله به زودی همگی آنها جدا خواهند شد.

علاف پور گفت: سران فرقه خیلی تلاش می کنند که پای خانواده ها به آلبانی نرسد ولی این کار عملی خواهد شد و آنها نمی توانند در مقابل عزم و اراده خانواده ها مقاومت کنند.

در پایان اعضای انجمن ضمن تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر خانواده ها و به خصوص خانواده های خوزستانی تاکید کردند روند اتفاقات و افزایش تعداد جداشدگان بخوبی این ادعا را ثابت می کنند که تا پیروزی و محقق شدن آرزوی سالیان خانواده ها یعنی آزادی اسیران چند گام بیشتر نمانده است. اعضای انجمن آرزو کردند که به زودی جشن آزادی اسیران در بند و فروپاشی فرقه تروریستی رجوی را در کنار خانواده ها برگزار نمایند.

متن نامه آقای علاف پور به رئیس جمهور آلبانی

رئیس جمهور محترم آلبانی

عالیجناب ایلیر متا

بنده غلامعلی علاف پور برادر خانم نسرین علاف پور که سال های طولانی بوسیله رهبران فرقه رجوی مستقر در کشور آلبانی از دیدار ایشان محروم هستم فرصت را غنیمت شمرده و از طریق شما به عنوان رئیس جمهور آلبانی خواستار محقق شدن اولیه ترین حقوق شهروندی یعنی ملاقات با ایشان در کشور آلبانی می باشم. در منتهای تاسف لازم است به استحضار برسانم که دختر خانم نسرین علاف پور که ساکن آلمان می باشد از ۷ سالگی و در شرایطی که از آغوش گرم مادر جدا و بوسیله رهبران فرقه به آلمان فرستاده شد تاکنون موفق به دیدن مادرش نشده است. به نام حقوق بشر و به نام آزادی از شما به عنوان عالی رتبه ترین مقام اجرایی در کشور آلبانی خواهان حمایت این درخواست انسانی هستم .

به امید روزی که منافع و مصلحت های سیاسی نتواند بر احساس و عواطف انسانی غلبه نماید.

با تقدیم احترام و آرزوی سلامتی شما

غلامعلی علاف پور

ایران . خوزستان

انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14268

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم