• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

صفرعلی قاسمی برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: خانواده ها هیچگاه از تلاش و پیگیری وضعیت عزیزان خسته نخواهند شد

  • کد خبر : 14249
  • 19 آوریل 2018 - 9:05

صفر علی قاسمی برادر شهین قاسمی از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات مرکز خوزستان با اعضای آن دیدار نمود.
اعضای انجمن نجات خوزستان در این دیدار که در ۲۱ فروردین انجام شد، ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال جدید گزارشی از آخرین وضعیت فرقه رجوی و جدایی اعضا را به اطلاع وی رساندند. اعضای انجمن تاکید کردند سال جدید بدین لحاظ برای خانواده ها فرخنده و مبارک است که در آستانه آن شاهد جدایی چند نفر بودیم و این نوید بخش آگاهی روز افزون اعضا نسبت به ماهیت سران فرقه و تلاش برای گام گذاشتن در دنیای آزاد می باشد. شواهد نشان می دهد که سال ۹۷ نقطه آغازی بر افزایش روند جدایی اعضا از این تشکیلات ضد انسانی است. افکار عمومی مردم آلبانی و مطبوعات و رسانه ها همگی در موضع مخالف حضور سران تروریست این فرقه در آلبانی می باشند و پروسه فروپاشی استارت خورده است. اعترافات گسترده خانواده ها و سیل نامه های آنها به مسئولین آلبانیایی و کمیساریا برای پاسخ گویی به بدیهی ترین حقوق شهروندی یعنی موافقت با ملاقات روند جدیدی بخود گرفته و آنها را لاجرم در موضع پاسخ مثبت قرار خواهد داد.
قاسمی ضمن تشکر از تلاش های آگاهی بخش اعضای انجمن در طی این سال ها گفتک خانواده ها هیچگاه از تلاش و پیگیری وضعیت عزیزان و رهایی آنها خسته نخواهند شد ما راه آلبانی را هم باز خواهیم کرد .

وی افزود: هر روز که عضوی جدا و به دنیای آزاد قدم می گذارد عزم و اراده ما جزم تر و خواسته ما محقق خواهد شد چون بر حق هستیم.
در پایان اعضای انجمن ضمن تحسین میزان انگیزه و تلاش آقای قاسمی آرزو نمودند که به زودی در کنار دیگر خانواده ها به حق خود که همانا آزادی عزیزانشان است برسند.

متن نامه صفرعلی قاسمی به رئیس جمهور آلبانی

عالیجناب ایلیر متا

رئیس جمهور محترم آلبانی

اینجانب صفرعلی قاسمی برادر شهین قاسمی که از اعضای فرقه رجوی در آلبانی و کمپ این فرقه سکونت دارد می باشم. مایلم به استحضار برسانم که بیشتر از ۲۵ سال است که به دلیل مانع تراشی های رهبران این فرقه موفق به دیدن و یا حتی تماس با خواهرم نشده ام. بعد از انتقال این فرقه به کشور شما به عنوان یک کشور دمکراتیک و آزاد انتظار ما این بود که بتوانیم با ایشان تماسی داشته باشیم ولی متاسفانه کار شکنی های رهبران این فرقه در کشور آلبانی هم ادامه دارد.
به عنوان یک برادر که شوق و اشتیاق فراوانی برای دیدار و یا تماس با خواهرم بعد از سالیان انتظار دارم از شخص جنابعالی درخواست مداخله و ایجاد شرایط مناسب جهت برقراری تماس یا ملاقات را دارم.
امیدوارم احساسات و عواطف من را درک کنید.
با احترام و تشکر صفر علی قاسمی
ایران . خوزستان

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14249

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی