• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری جداشده ها از فرقه ارتجاعِ رجوی: برنامه های ملی و مذهبی در فرقه فقط برای پیش برد افکار کثیف رجوی است

  • کد خبر : 14243
  • 18 آوریل 2018 - 11:41

برنامه های ملی و مذهبی در فرهنگ فرقه رجوی در دستگاه ذهنی خودشان هست و با افکار خودشان تنظیم می کنند که برای پیش برد افکار کثیف خودشان، فقط و فقط برای تبلیغات بیرونی و نه از روی فرهنگ و آرمان ملی و مذهبی است، از عید نوروز گرفته تا مراسم ماه محرم و ماه رمضان و غیره.

آنان هر برنامه ملی و مذهبی را با دیدگاه خودشان تنظیم می کنند که در افکار شخص رجوی وجود دارد. واقعیت این است که  من خودم سال ها در فرقه رجوی بودم و شاهد بودم هیچ زمان مراسم ماه محرم در فرقه رجوی وجود نداشت به طور مشخص شخص رجوی همیشه در سخنرانیهای داخلی خود مردم ایران را که مراسم ماه محرم را برپا می داشتند مشتی لات و مرتجع معرفی می کرد. ولی به طور مشخص از بعد از سرنگونی صدام حسین و ایجاد دولت جدید در عراق، فرقه بعد از این همه سال یاد ماه محرم در سرزمین عراق افتادند و شروع به برگزاری مراسم تو خالی که فقط برای پیش برد تبلیغاتی بیرونی خودشان بود کردند.

رجوی همه چیز را با دید و فکر و خرج بیرونی تنظیم می کند. به طور مثال همین مراسم ماه محرم چطور بعد از این همه سال در سرزمین امام حسین و بعد از سرنگونی صدام بیاد اجرای این برنامه ها افتادند و این که دیگر این برنامه ها ارتجاعی و کار یک مشت عرق خور و لات نیست.

رجوی چهره کثیف خودش را با دولت های روز که سر کار هستند تنظیم می کند که این هم اوج بی شعوری شخص رجوی هست که از هر مراسمی با دستگاه کثیف خودش تتظیم می کند.

در صورتی که فقط از روی تبلیغات بیرونی و خط و سیاست خودشان است و نه از روی آرمان ملی و مذهبی چون در دنیای رجوی جز خودش هیچ چیزی را قبول ندارد این هم یک خاطر تلخ از واقعیت در فرقه رجوی است.

محمد علی قدرتی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14243

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی