• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مدینه کریمی، خواهر منتظرِ یکی از اسیران فرقه رجوی: دعا می کنم نفر بعدی که آزاد می شود برادرم باشد

  • کد خبر : 14221
  • 17 آوریل 2018 - 11:26

مدینه کریمی، خواهر چشم انتظارِ محمد کریمی که در اسارت فرقه تروریستی رجوی می باشد در دفتر انجمن نجات خوزستان با اعضای آن دیدار نمود.

وی در این دیدار که بیستم فروردین ماه انجام شد ، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های اعضای انجمن نجات خوزستان گفت : خانواده ها بعد از خدا امید شان به شماست .

وی اظهار داشت: من بعد از شنیدن خبر آزادی هر عضو به شدت خوشحال می شوم و دعا می کنم که نفر بعدی برادرم باشد به خصوص اینکه مادرم بیمار است و از خدا می خواهم که بتواند در دوران حیاتش برادرم را ببیند .

این خواهر چشم انتظار گفت: ما علیرغم بیماری مادرم هیچگاه برادرمان را فراموش نکرده ایم و با تمامی وجود برای آزادی وی تلاش می کنیم. وی افزود: این فرقه هیچ پایگاهی در بین مردم ایران ندارند و به شدت منفور است.

اعضای انجمن نجات مرکز خوزستان ضمن تشکر از خانم کریمی به خاطر حضورشان در دفتر انجمن برای سلامتی مادر و آزادی برادرشان دعا کردند و تاکید کردند که خانواده ها بی شک مزد تلاشهای خود را خواهند گرفت .

متن نامه خانم مدینه کریمی به رئیس جمهور محترم آلبانی

عالیجناب ایلیر متا

رئیس جمهور محترم آلبانی

اینجانب مدینه کریمی خواهر محمد کریمی که طی سالیان در فرقه رجوی می باشد به استحضار می رسانم که با وجود تلاش و پیگیری های فراوان موفق به برقراری ارتباط و دیدار با ایشان نشده ام.

با توجه به اینکه برادرم به عنوان یک پناهجو در کشور شما مقیم می باشد و با در نظر گرفتن اینکه برقراری تماس و اطلاع از چگونگی وضعیت فرد پناهنده جزء اولیه ترین حقوق انسانی منشور حقوق بشر می باشد از شما به عنوان رئیس جمهور آلبانی درخواست دارم من را در خصوص این درخواست انسانی تحت حمایت قرار دهید.

با آرزوی موفقیت و سلامتی شما

مدینه کریمی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14221