• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

معصومه بلورچی، مامور سیاه کارِ فرقه رجوی در آلمان / انسان نمایی که به کودکان اعضای فرقه رحم نکرد

  • کد خبر : 14119
  • 12 آوریل 2018 - 10:36

معصومه بلورچی، مادر رحمان منانی که در اشرف کشته شد یکی از ماموران سیاه کار فرقه رجوی در آلمان می باشد که به بهانه مناسبت های مختلف در آلمان لجن پراکنی می کند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، او چند روز پیش در سالگرد به کشتن دادن اعضای اسیر توسط خودشان در ۱۹ فروردین ۹۰ با دروغ و فریب خود را یک مادر خواند و شروع به مظلوم نمایی و شایعه پراکنی نمود.
معصومه بلورچی که سالیان درازی را در عراق و در سازماندهی نظامی رجوی سپری کرده است ، و در کلاس های درس تشکیلات رجوی به رتبه بالایی از سرسپردگی رسیده است ، بعد از جنگ اول خلیج ماموریت گرفت که به آلمان رفته و نمایندگی سازمان را برعهده داشته باشد.
یکی از مسئولیت هایی که نمایندگی فرقه درآلمان داشت جمع آوری کودکانی که به زور از والدینشان جدا شده و به اروپا فرستاده شده اند ، بود. نمایندگان فرقه ، کودکانی که به سن و سال ۱۶ الی ۲۰ سال رسیده بودند را به بهانه دیدار با پدر ویا مادر ، یک به یک به عراق اعزام کردند که به محض ورود به عراق ، پاسپورت افراد را گرفته و می گفتند دیگر امکان بازگشت به اروپا وجود ندارد.
معصومه بلورچی ، یکی از دست اندر کاران این جنایت بود . وی حتی به پسر خودش هم رحم نکرد و در حالی که خود در آلمان بود ، با وعده دیدار با پدر و بازگشت پس از سه ماه ، رحمان را راهی عراق کرد.
به نوشته انجمن نجات ، حسینی یکی از جدا شده های فرقه رجوی در باره وی اظهار داشت: یادم است ، اولین روزهایی که رحمان به عراق آمده بود. نوجوانی پر جنب و جوش بود، که با هیچ یک از معیارهای تشکیلات رجوی هم خوانی نداشت . اتفاقا پس از۳ سال که مجددا او را دیدم ، برعکس گذشته ، به عنصری به هم ریخته و مساله دار فرقه تبدیل شده بود و رجوی در نشستهای مغز شویی اش وی را به یک ماشین تشکیلاتی تبدیل کرده بود.
این موجود مادرنما ، که پس از کشته شدن پسرش ، یاد مادر بودن افتاده است ، می گوید:
«پسر ۳۳ساله من یکی از آنها بود. چرا پسر من به قتل رسید، برای چه؟ او بی دفاع بود»
و با یک فرار به جلو می گوید:
« او زندگی مرفه خود را برای خدمت به دموکراسی در کشورش برای رفتن به کمپ اشرف ترک کرد. »
ای وای ، که چقدر ذلیل و خوار شده ای و با به مسلخ فرستادن فرزند خود که اعتقادی به فرقه نداشت ، رنگ رخساره ات را رنگین می کنی!
سئوال اصلی از خود اوست . رحمان را چرا به اشرف فرستادی ؟ دیگر بچه های فرقه را که به هیچ وجه تمایلی به حضور در تشکیلات فرقه ای رجوی نداشتند را چرا با وعده دیدار خانوادگی و تور سه ماهه ، راهی عراق کردی؟
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14119

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی