• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شخص رجوی استاد دروغ و فریب افراد می باشد / هیچ پشمی به کلاه رجوی نمانده است / دوستان اسیر در فرقه رجوی تا فرصت هست خود را از این اسارت نجات دهید

  • کد خبر : 14115
  • 12 آوریل 2018 - 9:44

سال به سال با فریب و دروغ زندگی کردن در فرقه رجوی کار اعضای این فرقه است. شخص رجوی استاد دروغ و فریب افراد می باشد. الان به طور مشخص دیگر نه سلاحی در دست دارند و نه در کنار مرز ایران هستند ولی باز مدام سنگ  سرنگونی را به سینه می زنند.

این ها فقط خوراک و خرج داخل مناسبات خودشان هست که هر سال یک فیلی هوا کنند. جالب اینجاست که تشکیلات فرقه رجوی که الان در کشوری دور از مرز ایران قرار دارد و از طرفی با وضعیت بسیار خراب تشکیلاتی که مناسبات آنها مواجه است  که به همین دلیل هر از گاهی شخص مریم رجوی باید برای توجیهات تشکیلاتی نفرات به آلبانی بیاید. خبر دارم که وضعیت داخلی آنها خیلی خراب است.

چون واقعیت این است که هیچ چشم اندازی در مقابل آنها نیست. باید به  رجوی گفت که تا کی می خواهی با فریب و دروغ نیروها را حفظ کنی و مانع از آگاه شدن آنان گردی؟ هیچ پشمی به کلاه رجوی هم نمانده و برای خودش هم مشخص هست هر حرفی از سرنگونی فقط سراب است.

در داخل ایران فرقه رجوی هیچ طرفداری ندارد و جز نشر دروغ و خبرهای ساختگی کاری نمی کنند. رجوی در چاه ویل آلبانی فقط بر طبل تو خالی جنگ و سرنگونی می کوبد ولی هیچ خریداری ندارد. پس دوستان اسیر در فرقه رجوی تا فرصت هست خود را از این اسارت نجات دهید .

محمد علی قدرتی
نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14115

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی