• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی به زور و با انتشار خبرهای جعلی نمی تواند جلوی رهایی افراد را بگیرد / روزهای عید با رهایی چند مسؤول به کام مریم رجوی تلخ شد

  • کد خبر : 14097
  • 11 آوریل 2018 - 10:32

در طی یک ماه گذشته و خصوصا در ایام نوروز مریم رجوی سعی کرد با استفاده از ترفندهای مختلف از قبیل بهانه تهدیدات امنیتی و آدم ربایی و اعتراض دولت آلبانی که کاملا دروغ و بدون پایه و اساس بود جلوی ترددات افراد به خارج از اشرف ۳ را بگیرد.

همه این ترفند ها برای جلو گیری از ریزش نیرو بود که اگر پایشان به تیرانا می رسید فرار می کردند. این ترفندها و اعمال محدودیت ها فقط چند روز برای مریم رجوی کارساز بود و طی هفته ای که گذشت دو نفر که یکی از آنها جزو کادرهای با سابقه بالای سی سال در تشکیلات بود، بدون توجه به تمامی حرفهایی که مریم رجوی در خصوص تهدیدات موجود در خارج از مقر زده بود، تصمیم به فرار گرفتند و هم اکنون در دنیای آزاد و بدون محدودیت های رجوی قدم گذاشته اند که ما این آزادی را به دوستان عزیزمان و خانواده های آنان تبریک می گوییم.

اطلاع دارم که دو نفر دیگر هم دو روز پیش توانستند از چنگ تشکیلات رجوی و اسارتگاهش رهایی پیدا کنند که مجدد به این دوستان و خانواده هایشان تبریک می گوییم.

اما در این موضوع دو نکته نهفته است. نکته اول این است که رجوی جان افراد را به لبشان رسانده که تصمیم به فرار آنهم علیرغم تهدیداتی که رجوی علیه این افراد بکار برد گرفتند.

نکته دوم اینکه ثابت شد که رجوی به زور و با انتشار خبرهای جعلی نمی تواند جلوی تصمیم نفرات را برای رهایی و آزادی از زندان فرقه  بگیرد. این تشکیلات در حال حاضر در حال فروپاشی است و ما هم با افراد داخل فرقه تماس داریم و دوستانمان را از موضوعات آگاه می کنیم تا تحقق رهایی همه دوستانمان ما هم ساکت نمی نشینیم.

روزهای عید هم با رهایی دوستانمان به کام مریم رجوی تلخ شد. امید است که خبر های آزادی بیشتری در راه باشد. بنا به خبرهایی که از تشکیلات به ما می رسد همین ترفندها و محدودیتها موجب شده تا افراد داخل تشکیلات در حال جنگ و دعوا باشند و اعتراضات به اوج خود رسیده و تشکیلات حالت انفجاری به خودش گرفته است.

محمد هاشمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14097

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی