• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به دستور مریم رجوی: تمام وسایل الکترونیکی اعضای گرفتار در فرقه رجوی تحویل گرفته شد / عمل ضد انسانی مریم رجوی کاملا به ضد وی تبدیل می شود

  • کد خبر : 14064
  • 09 آوریل 2018 - 13:03

 خبرهای رسیده از داخل اردوگاه موسوم به «اشرف ۳» حاکی است که اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی دیگر جانشان به لبشان رسیده است. خبر رسیده که به دستور مریم رجوی و با همکاری سران این فرقه از جمله مهدی ابریشمچی و احمد واقف (مهدی برایی) در یک نشست مبسوط با افراد لایه های پایین آنان را توجیه کرده اند که ترددات آنان محدود شده و می بایست تمامی وسایل الکترونیکی خود را تحویل دهند. آنان به افراد اعلام کرده اند که از این به بعد کسی حق ندارد گوشی موبایل و رادیو داشته باشد و حتی از اینترنت داخلی اردوگاه استفاده نماید.

به افراد انتقاد شده است که آنان اخبار داخل  تشکیلات را به بیرون منتقل می کنند که باید جلوی این امر گرفته شود. صراحتا گفته شده که به این ترتیب و با این محدودیت ها می خواهند هرگونه ارتباط افراد با بیرون از اردوگاه را قطع نمایند و جلوی رابطه افراد داخل مناسبات با افراد جدا شده را بگیرند. آنان می دانند که چنین ارتباطی منجر به آگاه شدن اعضای گرفتار نسبت به واقعیت ها خواهد شد.

البته این کار ضد انسانی مریم رجوی کاملا به ضد خودش تبدیل شده و افراد را به خشم آورده است و افراد هم سفت و سخت در برابر مسئولین ایستاده اند و به آنها اخطار داده اند که اگر بخواهند محدودیت های موجود را بیشتر کنند سریعا خودشان را به کمیساریا معرفی خواهند نمود.

هدف فرقه رجوی از گرفتن وسایل ارتباطی و ممنوعیت تردد به خارج از اردوگاه، قطع ارتباط آنان با دوستان و خانواده و آشنایان است. دقت کنید که رجوی و مسئولین فرقه اش با افراد درون تشکیلات یعنی همان گوهران بی بدیل و چکیده ایدئولوژیک و حاصل ده ها سال مبارزه چکار میکنند.

ما که عمری در تشکیلات گذرانده ایم میفهمیم که کفگیر رجوی به ته دیگ خورده و به چه فلاکتی رسیده است که لازم میداند برای قطع ارتباط افراد با دنیای بیرون و بی خبر ماندن آنان و برای استمرار برده داری نوین هرچه بیشتر آنها را محدود کند و لذا دست به چنین کارهایی میزند. ما میفهمیم که وضعیت به نقطه پایانی رسیده و رجوی دارد آخرین تیرهای خود را شلیک میکند. ولی ما مطمئن هستیم این تیر ها به سمت خودش کمانه گرفته و فرقه فاسد و پوسیده اش را نابود خواهد کرد.

مریم رجوی باید بداند که شرایط قرارگاه اشرف قابل تکرار نیست و هرگز افراد تن به محدودیت های اعمال شده در عراق نخواهند داد و اگر بخواهد فشار را بیشتر کند قطعا ریزش نیرو را هم بیشتر خواهد کرد.

محمد هاشمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14064

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی