• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شمارش معکوس برای پایان دیکتاتوری فاسد رجوی شروع شده است

  • کد خبر : 13825
  • 23 مارس 2018 - 11:29

اعتراضات و افشاگری های جداشده های از فرقه رجوی در کشورهای مختلف به هیچ وجه متوقف نمی شود و با گذشت زمان یکی بعد از دیگری چهره می نماید.
مریم رجوی تا به امروز فقط توانسته با اعمال سرکوب شدید و دیکتاتوری مطلق در قدرت بماند.
با اعمال تمامی این فشارها و سرکوب ها و زندانی و شکنجه کردن اعضای فرقه ، رجوی نتوانسته است در سانسور اخبار و وقایع و فساد درونی فرقه موفق عمل کند. از سال ۱۳۸۲ به بعد و اوج گیری جدایی اعضا از فرقه این روند افشاگری مناسبات درون فرقه اوج گرفت و مشکلات زیادی را برای فرقه به همراه داشت.
رهبران فرقه نه به اعضای گروه خود رحم کرده اند و نه به هم وطنانشان. بیگاری های طاقت فرسا و طولانی ، همه اعضا را به پیری و از کار افتادگی زودرس کشانده است . فرقه رجوی تعداد زیادی از افراد را که اکثرا تحصیل کرده و از جوانان آگاه این سرزمین بودند ،آواره و بی آینده کرده است . فساد جنسی گسترده از سوی مسعود رجوی در درون تشکیلات ، تجرد اجباری ، سرکوب ، خفقان ، زندان و شکنجه و قتل و جنایات گسترده فرقه ای ، بخش دیگری از بیلان ننگین این فرقه جهنمی است. خیانت به مردم ایران ، همکاری با دشمنان مردم ایران ، هم کاسگی با سران سلطه ، خیانت به مبانی اسلام و انقلاب و مبارزه و… چهره دیگر سران این فرقه وطن فروش است.
با تمام خیانت ها و جنایت ها و دست آویختن به هر وسیله برای کسب قدرت و حفظ بقا ، فرقه ی رجوی در شرایط بسیار متزلزل و وخیمی به سر می برد. در کنار این عزم راسخ جداشده ها برای افشای جنایات فرقه و کمک به رهایی دوستان شان و تلاش در جهت نابودی فرقه رجوی، با هیچ مشکل و سختی در هم نمی شکند.
سران فرقه همچنان با دروغ پردازی های پی در پی سعی در فریب گسترده تشکیلاتی دارند تا اندک نیروهای باقی مانده خود را درون مناسبات حفظ کنند.
ممکن است سران فرقه ، چند صباحی با دروغ و نیرنگ و عوام فریبی نابودی و تلاشی محتوم فرقه ی دست ساز خود را به تاخیر بیاندازند ، اما اطمینان داریم که مسعود و مریم رجوی از سرنوشت ننگین خود گریزی نخواهند داشت .
آینده روشن و درخشان اعضای اسیر در فرقه به سمت آزادی و رهائی و دنیای آزاد با شتابی روز افزون در حرکت است .

یادداشت از فرید
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13825

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی