• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده چشم انتظار نورمراد میرعالی: برادرم اوایل انقلاب فریب رجوی را خورد

  • کد خبر : 13611
  • 06 مارس 2018 - 10:30

اعضای انجمن نجات شعبه خوزستان در شهرستان اندیمشک، با خانواده نورمراد میرعالی درمنزل شخصی عبدالحسین برادر نور مراد دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که ۲۹ بهمن ماه انجام شد، عبدالحسین میرعالی از حضور اعضای انجمن نجات در منزلشان استقبال کرد  و گفت : از اینکه این همه راه را برای دیدار و گوش دادن درد دلهای ما تشریف آوردید سپاسگزاریم ما به شدت مشتاق بودیم تا حضورا از شما آخرین وضعیت برادرمان را جویا شویم  .

میرعالی ادامه داد: همواره دراین اندیشه هستم که چگونه برادرم نورمراد که دراوایل انقلاب ازجمله افراد فعال وفردی بسیارمتعهد بود فریب گروه رجوی را خورد .من بعد ازاینکه نورمراد هوادار فرقه شده بود او را نصیحت کرده وبه او گفتم که این گروه خیر تو و مردم را نمی خواهد که متاسفانه گوش نکرد ودرنهایت هم که او را فریب داده وبه عراق بردند .ازوقتی هم که وی به عراق رفت  تاکنون  با ما ارتباط نگرفته است اما بعد ازسالها بی خبری ازبرادرمان وقتی شنیدیم اورا به کشورآلبانی بردند گفتیم شاید دیگر بتواند حداقل با ما تماس بگیرد که تاکنون خبری ازوی نشده است .

اعضای انجمن نجات خوزستان ضمن تشکر ازمهمان نوازی خانواده آقای میرعالی ابتدا درمورد روند ماهیت واقدامات خیانتکارانه فرقه رجوی بعد ازپیروزی انقلاب تاکنون توضیحاتی داده و گفتند: رجوی به خاطر منافع فردی خود خیلی از جوانان را اوایل پیروزی انقلاب با شعارهای دروغین فریب داد و بعد ازشکست درایران با احساساتی کردن هوادارانی که مانده بودند آنها را به عراق کشانده و قربانی کرد.

بعد ازآن اعضای انجمن درمورد وضعیت اسفبار فعلی اعضا درآلبانی توضیحات کاملی داده وگفتند اگر چه آنها دوران سختی را درعراق سپری کردند ولی خوشبختانه تعدادی ازآنها بعد از ورود به این کشور از فرقه جداشده و تلاش هایی برای رهایی دوستان تحت اسارت خود انجام دادند که اخیرا هم برای تکمیل فعالیت های انساندوستانه سایت انگلیسی – آلبانیایی را راه اندازی کردند تا توجه افکار عمومی درآلبانی را نسبت به وضعیت اسفناک اعضای اسیر در فرقه جلب کنند. آنها توانستند به موازات فعالیت های خانواده ها راه رهایی اعضای اسیردرفرقه را هموارکنند که تاکنون براثرهمین تلاش تعداد زیادی ازاعضا توانستند از فرقه جدا شوند. در حال حاضر فرقه مجبور شده است که بصورت کنترل شده به اعضا اجازه تماس با خانواده هایشان را بدهد . گرچه مطمئنا اهداف شوم خود را از این تماسها دنبال می کند و نمایشی بیش نیست.

درپایان این دیداراعضای انجمن نجات خوزستان ابرازامیدواری کردند که با تلاش های صورت گرفته عضو اسیر این خانواده هم بتواند با خانواده خود ارتباط برقرارکرده تا سالها بی خبری خانواده ازاو پایان بپذیرد .

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13611

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد