• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

محمود کریمی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: از هر تلاشی برای نجات و رهایی برادر کوتاهی نخواهم کرد

  • کد خبر : 13608
  • 06 مارس 2018 - 9:00

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: برادرم سرباز لشگر ۹۱ زرهی اهواز و خدمتش در حال اتمام بود که در سال ۶۷ در منطقه موسیان در عملیات جنگی اسیرشد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات، محمود کریمی برادر عبدالکریم، در دیدار با مسولان انجمن مرکز کرمانشاه اظهار داشت: ما برای مدتی از سرنوشت او بی اطلاع بودیم و مدتها گذشت تا اینکه فهمیدیم رجوی سرکرده فرقه تروریستی رجوی دریک معامله ننگین با صدام دیکتاتور وقت عراق فرزند ما را به اسارتی دیگر و بی پایان برده است.

وی با بغض و ناراحتی اظهار داشت: در منطقه ما که کردستان می باشد فرقه رجوی به لحاظ ایدئولوژی ومرام و مسلک چه در گذشته و اوایل انقلاب وچه اکنون هیچ گونه سنخیتی با منطقه ندارد ودلیلی هم برای اینکه برادر من داوطلبانه وآگاهانه در آن فرقه بماند نیست .

کریمی با اظهار تاسف از وضعیت خانواده خود گفت: هفت خواهر را سرپرستی و امرار معاش کردم و پدرهم در فراق عبدالکریم دارفانی را وداع گفت و تا آخرین لحظه حیاتش چشم به در بود  و هم اکنون نیز مادرشان به شدت ناراحت و از این فراق رنج می برد .
او از برادرش عبدالکریم می خواهد نگذارد  دیدار با مادرش هم به قیامت افتد وهرچه زودتر ازهرطریقی می تواند با مادرش تماس بگیرد و با اوحرف بزند و یا درخواست ملاقات دهد .
محمود کریمی ضمن تشریح اوضاع سخت خانواده بعد از اسارت برادرش عبدالکریم دردست صدام وسپس رجوی اظهار داشت: از هرگونه تلاشی برای نجات ورهایی برادرش کوتاهی نخواهد کرد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13608

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود