• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به جریان همسویی کمیساریای عالی سازمان ملل با فرقه رجوی

  • کد خبر : 13545
  • 03 مارس 2018 - 10:19

اگر نگاهی کوتاه به اینکه کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان تحت چه شرایطی حاضر به پرداخت مستمری پناهندگی به نفرات نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی است داشته باشیم، بخوبی متوجه می شویم که دقیقا همان شرایط فرقه است و تنها نگارش آن احتمالا به دلیل ترجمه توسط کارمندان کمیساریا متفاوت است. در مجموع شرایط واحدی است و انگار کپی برداری شده از شرایط فرقه مافیایی رجوی خائن و جنایتکار است.
این سئوال برای هر انسان عاقلی پیش می اید که نقش کمیساریا در این وسط چیست و چه می کند و چرا این همه به این فرقه نزدیک است. وقتی هم که فاکتهای مشخصی را کنار هم قرار می دهیم نقشی که در این میان این ارگان به اصطلاح بین المللی ایفا می کند خیلی شبهه برانگیز است . این نشان می دهد که این فرقه تا چه حد از جدا شدن افراد می ترسد و به هر بهایی حاضر است که با صرف هزینه های هنگفت و خریدن افراد و ارگانها، اعضای جدا شده را تحت فشار قرار بدهد تا مانع از ریزش نیرو گردد.

حال با هم نگاهی کوتاه به برخی از شرایط فرقه تروریستی رجوی وطن فروش و کمیساریا می اندازیم تا ببینیم آیا واقعا شباهتی وجود دارد یا خیر؟

شرط کمیساریا
این مستمری بطور موقت و فقط برای مدت شش ماه است و پس از آن دولت آلبانی اجازه کار می دهد و باید خود افراد اقدام به پیدا کردن کار بکنند و دیگر کمکی از طرف این ارگان داده نمی شود.

شرط فرقه
این مستمری به مدت سه ماه دیگر به عنوان قرض ادامه دارد و پس از آن بایستی هر وجهی که دریافت شده به صندوق سازمان برگردانده شود.

شرط کمیساریا
کمیساریا هر زمان بخواهد میتواند این مستمری را قطع کند و تنها اقدام به ارسال یک پیام مبنی بر قطع مستمری می نماید و نیازی به توضیح ندارد.

شرط فرقه
این پول تنها به شرطی داده می شود که ما مشخص کنیم با چه کسانی در ارتباط باشید و با چه کسانی در ارتباط نباشید. هرکس برخلاف نظر ما عمل کند بدون هیچ توضیحی مستمری او قطع می شود. این پولی که پرداخت می شود ثمره خون شهدای سازمان است و به خائنین داده نمی شود.

شرط کمیساریا
این مستمری تنها به این شرط پرداخت می شود که شما از خانواده یا دوستان خود پولی دریافت نکنید و اگر متوجه این موضوع بشویم این مستمری قطع میشود.

شرط فرقه
مستمری تا زمانی پرداخت می شود که با خانواده و دوستان خود در ارتباط نباشید و اگر این ارتباط برای ما معلوم گردد مستمری قطع خواهد شد.

اقدام کمیساریا
کمیساریا در ملاقاتی که با نمایندگان اعضای نجات یافته از فرقه رجوی داشت توافق کرده بود که به هر فرد سیصد یورو (حدود ۴۷۰ دلار) مستمری ماهانه بدهد که در عمل و در طول زمان همان کار فرقه را کرد و واریز پول را به کمتر از دویست و پنجاه دلار رساند یعنی مستمری را حدود دویست و بیست دلار بی دلیل کاهش داد.

اقدام فرقه
فرقه در ابتدا به افراد گفته بود که حدود سصد و سی یورو می دهد، اما بعد از مدتی آن را به دویست و بیست دلار کاهش داد. کمیساریا نیز الان دقیقا همین کار را کرده است. یعنی آیا این هماهنگی در دادن مستمری به یک میزان می تواند اتفاقی باشد؟

وقتی به این شروط از هر دو طرف نگاه می کنیم واقعا این سئوال بوجود میاید که آیا اینها توسط یک نفر نوشته شده و اینکه چرا این ارگان بین المللی که کارش بایستی رسیدگی به امور پناهندگان باشد اینطور بی واهمه و بدون رودربایسی از یک فرقه تروریستی که عمر همه اعضایش را به باد فنا داده طرفداری می کند؟ واقعا آیا مراودات پنهانی در بین است یا برحسب تصادف این شروط یکی شده است؟ وقتی به یکسری واقعیتهای دیگر نیز که وجود دارد نگاه کنیم بیشتر به این موضوع پی می بریم.

به عنوان مثال در طول جابجایی نفرات از عراق به آلبانی، کمیساریا پاسپورتهای موقت را به هیچ یک از افراد نداد و آنها را در اختیار فرماندهان فرقه که به همراه هر اکیپ بودند قرار داد یا توسط خود کمیساریا نگهداری شد، چرا که این پاسپورتها موقت و برای سه ماه معتبر بودند و نفرات طی این مدت امکان رفتن به هر کشور دیگری را داشتند.این همکاری آشکار کمیساریا با فرقه رجوی بود تا مانع از فرار نیروها شود.

فکر کنم همین میزان کافی باشد تا ثابت شود که هر دو طرف یک هدف را دنبال می کنند و آن این است که هرچه می توانند شرایط جدا شدن را برای اعضا سخت تر کنند تا به این وسیله مانع از ریزش شدید نیرو گردند. در این میان متاسفانه به نظر می رسد که برخی کارمندان و عوامل این ارگانها توسط فرقه رجوی خریده شده اند که نشان از شدت ترس و وحشت فرقه از باز شدن سر کلاف جدا شدن اعضا به صورت جریانی و فروپاشی دارد.

اما باید به رجوی های ملعون به صراحت گفت که آفتاب برای همیشه پشت ابر پنهان نمی ماند و بالاخره دیر یا زود این کثافتکاریهای فرقه ای هویدا می شود و روسیاهی به زغال می ماند و خود فروختگان و ارگانهایی که دست در دست تروریست ها دارند افشا خواهند شد.

فروپاشی محتوم در انتظار فرقه رجوی است و از آن گریزی نیست. این تشبثات راه به جایی نخواهد برد. آلبانی پایان راه برای فرقه رجوی است و بی جهت دارد دست و پای قبل از مرگ می زند.

نوشته حسین نجات

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13545

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی