• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خانواده، کانون عشق برای اسیران فرقه رجوی

  • کد خبر : 13328
  • 17 فوریه 2018 - 10:24

درد و رنج سالیان خانواده های اسیران در فرقه استبدادی رجوی زخمی است که مرحمی جز آزادی فرزندان اسیرمان ندارد.
چه بسیار مادرانی که چشم شان به دیدار فرزندان شان روشن شد و اما تعدادی از مادران نیز در حسرت ماندند و جان دادند .
مادران ، ستم دیده ترین عضو خانواده بودند که درد و رنج وصف ناشدنی را متحمل شدند، قصه فراق مادران، هر کدام مثنوی صد من کاغذ می شود .

شاید همه دوستان و خانواده ها ، از نزدیک ، در جریان زجرکشیدن مستمر مادران بوده اند ، اما هیچ وقت به اندازه کافی و شایسته به این موضوع پرداخته نشده است .
مسعود رجوی بی محابا و بی پرده ، سالیان است که به حریم خانواده ها ، حمله و هجوم وحشیانه ای آغاز کرده است . هیچ چیز در حریم امن خانواده ، در امان نبوده است. از نظر رجوی ، به طور بی شرمانه ای کانون خانواده، کانون زشتی و پلیدی نامیده شده است .
سالها فرقه از دق مرگ شدن پدرها و مادرهایی دم می زند که فرزندان آنها در زندان ها بودند ، اما هیچ وقت پای این مسئله نیامد که جواب دق مرگ شدن پدرها و مادرهائی را که فرزندانشان را آنجا اسیر نگه داشته است … را چه کسی باید پس بدهد.
همیشه اهمیت یک موضوع را باید از موضع گیری های دشمن فهمید :
«مسعود رجوی : حضور خانواده ها در کنار اشرف عملی نبود که هیچ جنبشی بتواند از آن جان به در ببرد »
اینگونه بود که خانواده ها بساط رجوی را در اشرف و در عراق نابود کرده و برچیدند .
رجوی سالهای سال ، بر علیه خانواده ها تبلیغ کرد و توطئه نمود، اما به عکس ، در درون همه اعضاء و اسیران این عشق ، شعله ورتر گشت .
عشق وعاطفه که جزئی از وجود آدمی است ، ممکن است موقتا در هوای آلوده احساس خفگی کند و نتواند نفس بکشد ولی هنگامی که لحظه ای به دنیای آزاد بیاید ، می تواند دوباره از هوای آزاد تنفس کند و زنده شود .
مادران و پدران سالخورده ، امروز پس از سالیان دوری و فراق ، انتظار دارند رجوی دست از سر عزیزان آنها بکشد و بگذارد اسیران فرقه ، آزاد شده و سراغ زندگی خودشان بروند .
ای رجوی شیاد ، خودت گفتی که جمع معجزه می کند. پس خودت اشتباه کردی که با جمعی از خانواده ها که با تو روبرو هستند ، در افتادی و البته باید تقاص اشتباهت را پس بدهی. محصول ۴۰ سال مبارزه رجوی ، در یک کلام درست کردن یک دشمن متحد و یک پارچه به اسم خانواده برای خودش می باشد .
«رجوی می گفت : اگر می خواهید مجاهد بمانید ، باید همه چیز را کنار بگذارید و فقط من را انتخاب کنید. می گفت : من همه چیز شما هستم و بهشت و دوزخ را من می دهم و اگر دنبال من نباشید و از پی من نیایید بهشتی در کار نخواهد بود. این را صد بار در نشست ها تکرار کرده بود»
رجوی خیلی از تاریخ و اجتماع صحبت می کرد. پس خودش باید بهتر بداند که سرنوشت کسی با اینهمه جنایت و خیانت و کسی که به پنج نسل ملت ایران ستم کرد چه خواهد بود؟
این همان حقوق بشر و عدالت اجتماعی مسعود رجوی است که وعده اش را به مردم ایران می دهد.
یاد مادران و پدران از دست رفته را گرامی می داریم و آرزومندیم در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتری در مسیر آزادی اسیران در بند رجوی وعزیزان این مادران باشیم .
یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13328

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»