• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

برپایی کنسرتِ رجوی در کلیسای مرکزی شهر تیرانا

  • کد خبر : 13278
  • 13 فوریه 2018 - 11:36

فرقه تروریستی رجوی هفته قبل با برپایی یک کنسرت در کلیسای مرکزی شهر تیرانا که یک کلیسای ارتدوکس هست به دنبال چه چیزی است؟

باید به این موضوع به درستی نگاه و دقت کرد، چرا که همه می دانند که این فرقه در عراق چگونه به دنبال ایجاد یک پایگاه در بین توده مردم بود، آن هم در شرایطی که دست در خون مردم عراق داشت که شواهد و اسناد آن تماما موجود است. از نفراتی که در آن جنایات حضور داشتند برخی جدا شده اند و می توانند گواهی بدهند.
اما در آلبانی ارگانهای مردمی به دنبال آگاهی دادن به مردم هستند و افرادی که آنها را می شناسند به شدت با این فرقه مخالف هستند.

فرقه رجوی اکنون به شکل دیگری در حال انجام همانکار عراق در آلبانی است. در عراق با سوء استفاده از اماکن مذهبی و شیعه و سنی کردن و دامن زدن به اختلافات، در پی این بود که با تهییج مردم و عوام فریبی جو را متشنج کند. اما اینجا دیگر این شیوه کاربردی ندارد. باید با برگزاری کنسرت آنهم در کلیسا به دنبال باز کردن جای پایی در بین مردم آلبانی باشد و با انجام همان ترفند ایجاد کانالهای ارتباطی در شبکه های اجتماعی بدنبال این است که با ایجاد گروههای دوستی و برگزاری کنسرتها و جشنهای مسخره ایکه بارها نیز اینکار را کرده اند هدف خود را تأمین نمایند، اما البته تماما با بی تفاوتی مردم آلبانی مواجه شده اند.

حالا با برپایی این کنسرتها در کلیساها به دنبال راه حل جدیدی هستند، غافل از اینکه تجربه عراق و دیگر کشورها در اینجا قابل اجرا نیست و اینکارشان دقیقا به معنی دمیدن شیپور از سرگشادش است.

باید به این حضرات گفت که دیگر دوران شما به سر آمده و هیچ جایی نه فقط در ایران بلکه در هیچ کجای دنیا ندارید و بهتر است به جای این کارها و خرج کردنهای بیهوده پول افراد بیگناهی که عمر خودشان را صرف شما کرده اند را بدهید، ولی دارید به این شکل با آنها بازی میکنید. واقعا اگر شما ذره ای از انسانیت در وجودتان بود نبایستی این افراد بیگناه را اینطور دست خوش بازی خود قرار میدادید و در این کشور بیگانه و بدون هیچ گونه پشتوانه ای رها می کردید.

از برگزاری این کنسرتها به دنبال چه هستید و چه هدفی را دنبال می کنید؟ آیا توطئه علیه نجات یافتگان با همدستی دولت مافیایی اینجا برایتان کافی نیست؟ آیا به دنبال تنگ کردن هرچه بیشتر عرصه بر این افراد بیگناه که عمرشان را به پای شما هدر داده اند هستید؟

ننگ و نفرین بر شما باد که این چنین با جوانان این مرز و بوم برای رسیدن به قدرت برای خودتان بازی کردید و آنان را فریب دادید و بازیچه امیال شیطانی خود نمودید.

حسین نجات

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13278