• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حسین ثابت رستمی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: رجوی کینه خانواده ها راهنوز هم به دل دارد / چرا سازمان ملل به حرف ما خانواده ها گوش نمی کند؟

  • کد خبر : 12919
  • 27 ژانویه 2018 - 13:42

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی به کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان آلبانی نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، متن نامه حسین ثابت رستمی به شرح زیر است:

نماینده محترم کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در کشور آلبانی
با سلام
اینجانب حسین ثابت رستمی برادر اسیر فرقه تروریستی ، محمدمهدی ثابت رستمی در آلبانی هستم . برادرم سرباز بود و در جنگ عراق علیه ایران اسیر شد وی بعد از چند سال اسارت توسط مسئولین فرقه رجوی با فریبکاری به اشرف برده شد و اکنون بیش از سی سال است که بر اثر سیستم مغزشوی مستمر هنوز نتوانسته برای زندگی خود تصمیم بگیرد .

من به همراه دیگر برادران و خواهرانم برای دیدار با برادرم چندین بار به اشرف رفتیم ولی با مانع تراشی سران فرقه رجوی موفق نشدیم با برادرمان ملاقات داشته باشیم  و در ضمن در اوج وحشیگری با زدن سنگ و فحش دادن به استقبال ما آمدند و هر کسی که به درب یا سیاج اشرف نزدیک می شد مورد حمله افراد فرقه قرار می گرفت . آری این است ماهیت رجوی که تا کجا کینه خانواده ها را به دل دارد و به همین خاطر حاضر نیست هیچ یک از اعضای وی با خانواده خود ملاقاتی داشته باشد چون از این می ترسد که نیروی وی از تشکیلاتش جدا شود .
اکنون برادرم محمد مهدی به کشور آلبانی رفته است چرا باز هم سران فرقه رجوی اجازه ملاقات و یا یک تماس تلفنی به برادرم را نمی دهند؟ چرا شما به عنوان یک سازمان مستقل به حرف ما خانواده ها گوش نمی کنید؟ آیا ملاقات با برادرم و اجازه دادن وی برای یک تماس با پدر و مادر پیرش خواسته زیادی است؟ چرا هنوز سران فرقه رجوی با وجود حضور در اروپا می توانند به سیستم مغزشویی خود ادامه دهند؟ ما مردم ایران تجربه سالیان عملیات های تروریستی رجوی را در داخل کشور داشتیم بهتر است شما هم به این اشراف برسید که روزی عملیات های تروریستی رجوی دامنگیر شما نشود. چه کسی پاسخگو می باشد؟ حتماً افراد شما فرزند دارند و می دانند که فرزند چقدر عزیز می باشد اکنون پدر و مادرم در دوران پیری به سر می برند و هر لحظه چشم شان به دیدار فرزندش محمد مهدی است تا بتوانند او را ببینند .
در ضمن باید به کمیساریای عالی پناهندگی در کشور آلبانی بگویم که ما خانواده های گرفتار به هیچ عنوان دست از فعالیت برای آزادی عزیزانمان بر نخواهیم داشت ما تجربه کردیم که همه چیز با سعی و کوشش فراوان به دست می آید حال هر چقدر سران فرقه رجوی می خواهند می توانند در این راه مانع تراشی کنند ما امیدوار هستیم برادرم به مانند دیگر نفرات از تشکیلات جهنمی فرقه رجوی جدا خواهد شد .
حسین ثابت رستمی رستم کلا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12919