• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تبلیغات دروغ فرقه رجوی در رسانه های آلبانی

  • کد خبر : 12552
  • 09 ژانویه 2018 - 13:10

سایت آلبانیایی shqiptarja.com به تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۸ مطلبی در خصوص اشرف ۳ و حضور فرقه رجوی در آلبانی درج نموده که دروغ هایی را البته از قول نفرات فرقه به خورد خوانندگان داده است.

در همین رابطه نجات یافتگان از فرقه رجوی در آلبانی با این سایت برخورد کرده و حقایق را به شرح زیر برایش روشن نموده اند و البته آنان توضیح دادند که از واقعیت ها بی اطلاع بوده اند.

۱-هیچ خانواده ای در تشکیلات فرقه رجوی وجود ندارد تا احیانا ابتدا در اردوگاه جدید مستقر شود. این فرقه کلا با هرگونه ارتباط با خانواده مگر در شرایط ویژه و صرفا برای منافع خاص از جمله جذب نیرو و پول مخالف است.

۲- هزینه خرید چند هکتار زمین و ساخت بناهای جدید و تأمین تحهیزات پیش رفته امنیتی، علاوه بر استخدام شرکت های خصوصی برای حفاظت و بسیاری از هزینه های دیگر، هرگز از جانب تعدادی پناهنده ایرانی در اروپا قابل تأمین نیست.

۳- بهانه های امنیتی توسط فرقه رجوی برای ممانعت از ورود خانواده ها به کشور آلبانی برای دیدار با عزیزانشان ارائه شده است که کذب محض است. خانواده ها که حاضرند خویشاوندی خود را اثبات نمایند هرگز مایل به آسیب رساندن به عزیزان خود نخواهند بود.

۴- علت اصلی ترک تیرانا توسط فرقه رجوی و رفتن به محلی دورافتاده فقط منزوی کردن اعضا از دنیای آزاد خارج از فرقه و محدود کردن ارتباطات آنان است تا بهتر بتوانند اعضاء را مغزشویی و کنترل نمایند.

۵-اهالی محل در تیرانا از حضور این افراد در کشور خود راضی نبودند و رفتار آنان را غیرقابل قبول می دانستند. فرقه رجوی هرگز با ساکنان محلی ارتباط برقرار نمی کند چرا که بیم دارد تا شرایط خاص فرقه ای آنان بر ملا شود.

لینک به مطلب اصلی:

Banesat, Manza “kryeqyteti” i 3 mijë muxhahedinëve iranianë

لینک به ویدئوی گزارش تلویزیونی:

https://www.youtube.com/watch?v=_SLyYhOiRwc

 

مجاهدین ایرانی (MEK) تیرانا را ترک کرده و به اردوگاه جدید در Durres Manset میروند.

از قرائنی که در نزدیکی محل جدید فرقه در Manzas مشاهده می شود این اردوگاه توسط نگهبانان شرکت های خصوصی حفاظت می گردد. در داخل آن تعدادی خودرو وجود دارد که مدام از اردوگاه خارج و سپس وارد می شوند. نماینده فرقه در آلبانی از اظهار هرگونه نظری در برابر گزارشگر تلویزیونی اجتناب کرد و پاسخ نداد که چرا منطقه Manzas برای برپایی اردوگاه جدید انتخاب شده است.

آنان توضیح دادند که مایل نیستند جزئیات بیشتری در خصوص محل استقرار جدید خود بدهند.  Manza، که به عنوان یک شهر معادن زغال سنگ در دوران کمونیسم مشهور است، حالا باید به عنوان محل جدید ۳۰۰۰ عضو فرقه شناخته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12552

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی