• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برگهای سوخته فرقه ارتجاعِ رجوی / فرقه ارتجاع در جواب حقایقی که نجات یافتگان برملا می کنند هیچ ندارد

  • کد خبر : 12538
  • 08 ژانویه 2018 - 12:14

جواب دادن من به فرقه رجوی سر هر موضوعی، افتخاری است که نصیب این فرقه می شود. کلا هم پاسخ دادن به حرف های فرقه چیزی نیست که تمایل چندانی به آن داشته باشم، ولی نمی دانم چرا خودشان از کارهایی که می کنند خنده شان نمی گیرد.

فیلمی دیدم از نفری که از فرقه رجوی جدا شده بود و مصاحبه علیه فرقه میکرد و در خصوص بلاهایی که بر سر او آورده بودند توضیح میداد. حتی می گفت پول من را هم نمی دهند و در این کشور غریب بدون پول مانده ام و با کمک دوستان گذران زندگی می کنم.

فرقه رجوی فردای همان روز علیه کسی که مصاحبه کرده بود مقاله ای بیرون داد که ظاهرا او اعتراف کرده است که در گذشته معتاد بوده و در گذشته چنین و چنان بوده و غیره، که البته کار همیشگی فرقه رجوی علیه هر کسی است که دست به افشاگری بزند.

گذشته افراد، حتی اگر حرف فرقه رجوی واقعیت داشته باشد، چه ربطی دارد؟ او هر که بوده انسانی است که عمرش را به پای فرقه ریخته و الان تحت فشار فرقه برای امرار معاش خود قرار گرفته است. او دارد از درون گزارش می کند و مشاهدات خود را بیان می نماید.

فرقه رجوی در جواب حقایقی که نجات یافتگان برملا می کنند هیچ جوابی ندارد به غیر از اینکه شخصیت آنان را مخدوش کند. برگه ای که معلوم نیست واقعی باشد یا نه، که البته نفرات میگویند که این برگه ها ساختگی است، را رو می کند تا از پاسخگویی نسبت به اصل ماجرا فرار کند.

این الگوی کار فرقه هاست. فرقه رجوی هم استاد این کارها است. ولی من که خودم از فرقه جدا شده ام در برابر این نوشته ها بر فرض اینکه واقعی هم باشد میگویم گذشته فرد به فرقه رجوی چه ربطی دارد؟ می بینم که این فرقه بدبخت به چه ترفندهایی رو می آورد. لعنت بر تو ای رجوی ملعون که تخم نفاق و شنائت و پستی را کاشتی.

فرقه که روزی ما تصورمان این بود که قویترین سازمان در دنیا است و تشکیلاتش در دنیا تک است، الان در مقابل یک نفرجدا شده نمیتواند درست عمل کند و پاسخگو باشد. چقدر ما مغزشویی شده بودیم که میگفتیم حتی اگر بیرون هم رفتیم باید تمام آنچه در ذهن داریم را نگه داریم و به بیرون ندهیم، چون فرقه با قدرتی که دارد ما را از بین میبرد. ولی الان به این نتیجه رسیدم که واقعا قدرت ما به حدی است که این فرقه که در حال متلاشی شدن هم هست چیزی برای گفتن ندارد و حتی جرات این را ندارد که در یک تلویزیون با یک نفر جدا شده روبرو شود و جواب حرفهای نفرات را بدهد تا مردم خودشان قضاوت کنند.

نجات یافتگان به قدرت خود ایمان دارند و می دانند که چگونه باید فرقه رجوی را افشا کنند و حق خود را از این فرقه بگیرند.

یادداشت از زینال شهیدی

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12538