• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سران فرقه ارتجاعِ رجوی خطاب به جدا شده ها: یا برگردید یا از آلبانی بروید / انجمن نجات استان اردبیل این اقدامات ضد بشری فرقهِ ارتجاع را محکوم می کند

  • کد خبر : 12535
  • 08 ژانویه 2018 - 12:07

همانطور که در جریان هستید مستمری پناهندگی ماهیانه افرادی که از فرقه رجوی جداشده اند، در یک توافق غیر قانونی با کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان، توسط خود فرقه به صورت حضوری و دستی پرداخت می شود.

در این نوبت که افراد برای گرفتن مستمری پناهندگی خود مراجعه کردند با این واقعیت مواجه شدند که یک سوم از حقوق آنان کسر شده است. همچنین در اذای پرداخت همان دو سوم باقیمانده برگه ای جلوی آنها گذاشته و خواسته اند تا نوشته و امضاء کنند که هیچ طلبی ندارند و بدهکار هم هستند. همچنین از آنان تعهد گرفته شده که هر زمان پولی به دستشان رسید بدهی سازمان را برگردانند.

برخی افراد نسبت به این موضوع اعتراض کرده و حاضر به امضای برگه مربوطه در اذای دریافت آنهم تنها دو سوم پول نشده اند که عبداله تهرانچی مسئول دفتر فرقه رجوی در تیرانا با وقاحت تمام به آنها گفته است که: «چه بهتر، پول نگیرید، سازمان استقبال می کند و این پول از طرف شما به صندوق سازمان برگردانده می شود. »

در حال حاضر که یک سوم از مستمری جداشدگان کم شده است آنان حتی پول کافی برای خوراک روزانه خود هم نخواهند داشت و تحت فشار مضاعف قرار خواهند گرفت.

این فشاری است که فرقه رجوی بر جداشدگان می آورد تا آنها به فرقه برگردند یا از آلبانی بروند. نفرات فرقه در هر فرصتی به جداشدگان گوشزد می کنند که اگر از این کشور بروند وضع بهتری خواهند داشت و تلاش میکنند تا آنها را به کشورهای همسایه بفرستند تا گرفتار شوند و امکان افشاگری نداشته باشند.

انجمن نجات استان اردبیل این اقدامات ضد بشری فرقه رجوی و سکوتی که وزارت کشور دولت آلبانی و کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در این رابطه اتخاذ کرده اند را محکوم نموده و از تمامی مجامع حقوق بشری و بین المللی خواستار رسیدگی به موضوع می باشد.

به نوشته بنیاد خانواده سحر، نجات یافتگان مصمم هستند تا در کشور آلبانی ثابت و استوار مانده و در برابر فشارهای روز افزون فرقه مخرب رجوی مقاومت کرده و شکایات خود را همچنان پیگیری نمایند. آنان نخواهند گذاشت تا فرقه تروریستی رجوی حقوقشان را پایمال نموده و آنان را وادار به تسلیم کرده و خواسته های خود را به پیش ببرد.
انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12535