• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قطع مستمری و تصمیم جدا شده های از فرقه رجوی برای مراجعه به کمیساریا و وزارت کشور آلبانی

  • کد خبر : 12533
  • 08 ژانویه 2018 - 11:38

با شروع سال ۲۰۱۸ میلادی ، فرقه رجوی پول ماهیانه جدا شدها را که قبول کرده بود خودش به میزان تعیین شده و زمان مشخص بدهد سرخود کم کرد.

مستمری پناهندگی ماهیانه که ۴۵ هزار لکlekبرای هر نفر بود با شروع سال ۲۰۱۸ به ۳۰هزار لک تقلیل یافت که با این میزان پول، نفرات با تضادهای جدی در مخارج روزانه و کرایه خانه و تردد و خورک مواجه می شوند و به سختی می افتند.

فرقه رجوی خودش قبول کرده بود که این میزان پول معین شده از جانب کمیساریا را به حساب نفرات بریزد ولی الان برای فشار گذاشتن بر جداشدگان مبلغ پرداختی را کم کرده تا شرایط سختی برای زندگی آنان در یک کشور غریب درست کند.

این عمل ضد انسانی و خلاف قانون مریم رجوی در قبال نفرات جدا شده است در صورتی که برخی نورچشمی ها از جمله پسر مسعود رجوی که او هم جدا شده است دارد ماهیانه چهار هزار یورو (هر یورو برابر با ۱۴۰ لک است) به غیر از کرایه منزل برای زندگی خود میگیرد و در اروپا زندگی مرفهی برای او فراهم شده است. در حالیکه سازمان برای سایر جداشدگان می گوید که پول ندارد.

این اوج دنائت و بی شرافتی مریم رجوی در حق ما جدا شده ها می باشد که عمر و جوانی خودمان را به پای رهبر این فرقه ریختیم و الان هم مزدمان را به این صورت میدهد.

از تمام دوستان جدا شده درخواست دارم تا بیاییم در برابر این رفتارهای ضد انسانی فرقه رجوی برای گرفتن حق و حقوق خودمان ایستادگی کنیم و تسلیم نشویم و با مراجعه به کمیساریا و وزارت کشور آلبانی جلوی این کار کثیف مریم رجوی را بگیریم.

برای ما که مشخص است که فرقه رجوی کوچکترین مشکل مالی ندارد که خواسته باشد همین میزان کم حق و حقوق نفرات را هم کمتر کند. باید جلو آنها مقاومت کنیم.

از تمام دوستان نجات یافته درخواست دارم تا یک تن واحد در برابر رجوی و این عمل ضد انسانی او باشیم.

یادداشت از محمد علی قدرتی

نجات یافت از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12533