• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

افشاگری: جواد خراسان، مزدور فرقه ارتجاعِ رجوی که در آلبانی اعضا را کنترل می کند / از خانواده ها در خواست دارم با اعتراض خود به کمیساریا ما را یاری کنند

  • کد خبر : 12506
  • 07 ژانویه 2018 - 12:41

من یکی از نجات یافتگان از فرقه رجوی در آلبانی هستم که می خواستم وضعیت افراد جدا شده در تیرانا را در حال حاضر بازگوی نمایم.

شاید باورتان نشود اما مریم رجوی و فرقه اش در آغاز سال نوی میلادی مستمری پناهندگی ما جداشدگان را که نزدیک به ۳۲۰ یورو بود به ۲۲۰یورو تقلیل دادند. اول مختصری از مخارج نفرات را برایتان می گویم. اکثر نفرات حدود ۱۵۰تا ۲۰۰یورو فقط خرج کرایه خانه و خوراک معمولی دارند. خانه ای هم که میگویم نباید اسم خانه را روی آن گذاشت. ولی نفرات مجبور هستند. فرد اگر سیگاری هم نباشد نزدیک به ۱۵۰ تا ۲۰۰یورو خرج پوشاک زمستانی و موارد و الزامات ضروریشان می شود. تازه بگذریم از خوشی های معمول که همه مردم در تمام دنیا دارند که این نفرات فقط تمام خوشیهایشان موبایل و اینترنت است و خوشی دیگری ندارند. این کمترین هزینه است که نفرات دارند که مجموعا ۳۵۰ تا ۴۰۰ یورو میشود. متاسفانه همین کمترین پول را هم به ۲۲۰یورو تنزل دادند.

ببخشید این کلام را بکار می برم می خواهم با شما عزیزان راحت باشم. این زندگی حیوانی است که فرقه رجوی بعد از عمری جان کندن برای مسعود رجوی برای ما تدارک دیده است. خود فرقه در درون تشکیلات تبلیغ می کند که این باعث افسردگی شدید نفرات شده است. آنوقت مریم رجوی دم از حقوق انسان می زند. او به مسئولینش گفته است که اینها که جدا شده اند باید یا از این کشور بروند یا بمیرند. او از طریق نوچه کثیفش شخصی به نام جواد خراسان (اسماعیل مرتضایی) دارد این موضوع را پیش میبرد که افراد از آلبانی خارج شوند.

 

اسماعیل مرتضایی معروف به جواد خراسان

 

حتی این ۲۲۰ یورو هم که به ما می دهد برگه ای گذاشته که باید نفرات آن را امضا کنند که محتوای این برگه این است که از فرقه متشکریم که ما را با رنج و از روی خون شهیدان به آلبانی آورد و ما مدیون این سازمان هستیم و این  پول را هم که با پایمال کردن خون شهیدان و به حرمت خون شهیدان به ما می دهند ما بدهکار و مدیون سازمان هستیم و باید به موقع پول را به سازمان برگردانیم.

این محتوای کثیف این برگه است. ما همین نفرات هستیم که بالای ۳۰ سال از عمر خود را به پای این فرقه منحوس ریخته و به آن هویت سیاسی داده ایم. این مسعود رجوی بود که پا روی خون شهیدان و رنج امثال ما گذاشت و برای خودش رهبر فرقه شد و الان اینقدر از ما طلبکار است.

اینجا من حرفم با مریم رجوی این است که اگر قرار است ما را اینجا بکشی پس باید اول فرزند مسعود رجوی خائن که بریده است را بکشی. ولی او الان در نروژ در بهترین امکانت و رفاه قرار دارد. مرگ برای ما آدم های بی کس و کار است که مریم رجوی عفریته می گوید و امیال کثیفش را از طریق مزدوری چون جواد خراسان پیش می برد.

من یک دنیا حرف دارم ولی به خدا ای هموطنان این فرقه جهنمی مثل یک حیوان با ما تنظیم رابطه می کند و الان همه نفرات منجمله خودم وضعیت اسفباری داریم.

وقتی مریم رجوی به صراحت می گوید که اینها باید بمیرند این احتمال وجود دارد که حتی قصد جان ما را بکند و ما بی شک در خطر هستیم. ما بعد از چند ده سال مبارزه برای این فرقه الان به دنیای بیرون آمده ایم ولی ای کاش خدا ما را میکشت و در موشک باران لیبرتی می مردیم و الان فرقه رجوی که اوج آمال و آرزوهای ما بود را اینطور ضد بشر نمی دیدیم و این پول آلوده را هم از فرقه نمی گرفتیم.

 

من اطلاعات تکمیلی را برایتان بعدا توضیح خواهم داد. الان اعتراضات شدیدی هست که خبر آنها را به شما خواهم گفت. فقط از خانواده ها در خواست دارم که اگر کمیساریا دفتری در کشور محل زندگی شان دارد خانواده های محترم با اعتراضشان به ما کمک کنند یا حتی نامه نگاری و امضای طومار نمایند.

این درخواست تمام ما نفرات است که جز شما کسی را نداریم. خیلی متشکرم. به امید روزی که مریم رجوی به سزای اعمالش برسد و همه اسیران آزاد شوند.

 

یادداشت از زینال شهیدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12506