• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وحشت مزدورانِ رجوی از افشاگری جدا شده ها در رسانه های آلبانی / وقتی تماس با خانواده برای عرض تسلیت در فرقه رجوی خودفروختگی است

  • کد خبر : 11680
  • 13 نوامبر 2017 - 11:13

تلویزیون تی وی ام آلبانی عصر دوشنبه ۶ نوامبر ۲۰۱۷   مصاحبه ای با بهمن اعظمی و سعدالله سیفی که بعد از سال ها اسارت در فرقه مجاهدین خلق به دنیای آزاد برگشته اند به زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی انجام داد.

در جریان این مصاحبه اعضای نجات یافته گوشه ای از مناسبات فرقه ای و دادگاه های تفتیش عقاید این فرقه را افشا و اشاره کردند که آنها حتی مجبور بودند افکار و رویاهای خود را به رهبران گزارش کنند.

رهبران این فرقه درپاسخ به این مصاحبه افشاگرایانه که مورد استقبال افکارعمومی مردم آلبانی قرار گرفت همانند گذشته باز مجبور به سندسازی شدند و با تکرار اراجیف این اقدام شجاعانه اعضای جداشده را خود فروختگی و سقوط شتابان به دامان حکومت ایران تلقی نمودند.

در همین رابطه سرکردگان این فرقه اقدام به جعل و انتشار اسنادی مبنی بر علت به اصطلاح اخراج این دو نجات یافته نمودند.

این اسناد به قدری مضحک و به طور ناشیانه سرهم بندی شده که هر مخاطبی را به خنده می اندازد. درسند شماره یک که با عنوان هشدارامنیتی در برابر توطئه وزارت اطلاعات ملت ایران در سایت ایران افشاگر انتشارداده شده آمده است که در پی اقدام خائنانه بهمن اعظمی ، سعدالله سیفی و عادل اعظمی و زیر پا گذاشتن سوگند مجاهدت و شکاف درتعهد مبارزه درخواست عضویت نامبرده مردود است.

سرکردگان ضدانسانی رجوی در این سند با زبان خود اعتراف می کنند که بهمن اعظمی به خاطر فوت مادر با خانواده اش تماس گرفته و با آنها اظهار همدردی نموده و با این کار یک عمل خائنانه را مرتکب شده است.

در قاموس رجوی مشارکت درغم از دست دادن مادر جرم و مزدوری محسوب می گردد.دربخش دیگری از همین سندننگین مدعی شده اند که اصرار بهمن اعظمی مبنی برماندن در فرقه بخشی از یک سناریو جهت توطئه وکسب اطلاعات وهمکاری بادشمن بوده است!

از سرکردگان احمق فرقه رجوی و جعل کنندگان این سند باید پرسید نفراتی که در مناسبات شما در مقرهای مفید و اشرف که از هیچ گونه وسایل ارتباط جمعی و از جمله موبایل و دیدارحضوری برخوردار نیستند و به هنگام خروج از مقرهای فرقه چند مزدور امنیتی آنها را دنبال می کنند چگونه قادر به جمع آوری اطلاعات وانتقال آن به دشمن هستند؟

شما که اعضای معترضِ خواهان جدایی را یک ماه در قرنطینه فرقه دراسارت می گیرید و با هزاران تهدید آنها را مجبور به ماندن می کنید چگونه حکم اخراج صادر می کنید؟

درسند شماره دو که به حکم سعدالله سیفی اشاره می کند تاکید شده که آقای سیفی به دلیل ارتباطات مخفیانه با داخل ایران اخراج شده است. به راستی کیست که نداند که اعضا سال ها از هرگونه تماس با داخل ایران محروم می باشند درثانی این چه مناسبات پاک و با انضباط امنیتی است که اعضا در بیخ گوش مریم و مژگان با داخل ایران ارتباط دارند و آنها بعداز سال ها تازه متوجه شده اند؟

سرکردگان فرقه با ناشی گری هرچه تمام تر برای تکمیل سناریو خود ساخته مدعی شده اند که عادل اعظمی و خانم «آن سینگلتون» هم از خارج به آلبانی آمدند تا این دو را تحویل گرفته و جهت ماموریت در آلبانی توجیه شان کنند.

لازم می دانم که برای انتشار این دوسند از سرکردگان فرقه تشکرکنم که آنها به صورت علنی به همه گفتند تلاش برای برقراری رابطه با خانواده، آن هم برای عرض تسلیت و اظهارهمدردی خیانت محسوب می گردد حتی برقراری این تماس باهماهنگی خودفرقه باشد. ولی واقعیت این است که سران فرقه و به طور مشخص مریم از حضور اعضای جداشده درتلویزیون آلبانی به شدت وحشت کرده اند.

آنها از ادامه این روال هراسان هستند . ادامه حضور جداشدگان درتلویزیون و رسانه های آلبانی می تواند ماهیت ضدانسانی آنها را هرچه بیشتر افشا نماید.

اما در آخر برای اینکه در محتوا مشخص شود خود فروخته کیست و خود فروختگی چیست از مریم رجوی می پرسیم آیا تماس با خانواده برای عرض تسلیت خود فروختگی است یا انجام عملیات مشترک با ارتش صدام دستگیری و کشتن سربازان مدافع میهن؟

آیا تلاش برای برقراری ارتباط و خانواده خود فروختگی است یا کشتار صدها زن ومرد وکودک بی پناه در جنوب کشور؟

آیا تلاش برای تماس با خواهر درایران و اطلاع از وضعیت روحی و روانی او بعد از فوت مادر خود فروختگی است یا دادن اطلاعات فعالیت های صلح آمیز هسته ای به آمریکا و همکاری اطلاعاتی با سازمان موساد اسرائیل برای ترور دانشمندان هسته ای؟

آیا درخواست حق انتخاب مسیر زندگی و تلاش برای آینده بهتر دردنیای آزاد خودفروختگی است یا همکاری اطلاعاتی با شیوخ سعودی و جناح های جنگ طلب آمریکایی، تشویق و ترغیب آنها به طرح تحریم ، تهاجم نظامی به میهن و فشارهای اقتصادی به مردم ایران؟

روزگارغریبی است نازنین، کسانی به اعضای قربانی خود تنها بهجرم درخواست ارتباط با خانواده هایشان بعد از سال ها اتهام خودفروختگی می زنند که خودشان جز نان خودفروشی نخورده اند

روزی باصدام، روز بعد با ارتش امریکا، چندصباح با جناح جنگ طلب آمریکا و اکنون با شیوخ سعودی . به راستی خودفروش تر از مریم و سران فرقهِ کثیف رجوی سراغ دارید.

 

یادداشت از ص.اهوازی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11680

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی