• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نادر زارع، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: کار فرقه رجوی دیگر تمام است

  • کد خبر : 11645
  • 12 نوامبر 2017 - 11:05

نادر زارع، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: دیگر کار فرقه رجوی تمام است چون هی چگاه ستمگران حکومتشان دوام نخواهد داش.

روز یکشنبه مورخه ۱۴ آبان آقای نادر زارع برادر فریدون زارع از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات شعبه خوزستان حاضر شد و با اعضای انجمن دیدار نمود در این دیدار ابتدا اعضای انجمن ضمن خوش آمد گویی به آقای زارع آخرین تحولات آلبانی و وضعیت شکننده فرقه رجوی را به اطلاع ایشان رساندند.
اعضای انجمن تاکید کردند تشکیلات رجوی درآلبانی دربن بست مرگباری قرار دارد برغم تمامی فشارها و بکارگیری تمامی شیوه های کنترلی وضد انسانی موج فزاینده جدایی اعضا ادامه دارد و هرروز ما شاهد جدایی اعضا هستیم. بدلیل تلاش های افشاگرایانه جامعه جداشدگان درآلبانی کمیساریای ملل ومسئولین دولت آلبانی به ماهیت فریب کارانه سران این فرقه وبخصوص مریم رجوی اشراف بیشتری پیدا کرده اند. سران فرقه دریک اقدام تدافعی و از موضع ضعف و استیصال اقدام به انتشارنامه های منصوب به اعضا نموده اند که انزجار خانواده های آنها را برانگیخته است .
آنها از طرف دیگر با غلطیدن در دامن اعضای جنگ طلب هیئت حاکمه امریکا و شیوخ مرتجع سعودی درصدد ارتزاق زندگی انگل وار خود هستند ولی این تقلاهای مذبوحانه راه به جابی نخواهد برد.
نادر زارع در پاسخ ضمن تشکر از زحمات وتلاش های انجمن به فعالیت های سالیان خانواده ها درعراق اشاره کرد و گفت من طی این سالیان بیش از ۱۱ بار به عراق وپادگان اشرف وکمپ لیبرتی رفتم واز نزدیک ماهیت این فرقه را شناختم. من سال ۸۲ یک باربه داخل پادگان رفتم وموفق به دیدن برادرم فریدون که از هردوپا معلول وبر ویلچرنشسته بود شدم ولی به دلیل اینکه تحت مراقبت نفرات مراقب بودم نمی توانستم به راحتی ماهیت فرقه را برای فریدون افشا کنم و واقعیت های ایران را بگویم. درهمان ملاقات به فردی بنام رشید که مسئول تشکیلاتی فریدون بود گفتم فریدون از دوپا فلج است به چه درد شما می خورد مادرم بیماراست اجازه بدهید فریدون را با خودم ببرم که لبخندی زد وبا کنایه گفت اگرمی توانی ببر.وقتی به فریدون گفتم با من بیا برویم سرش را پایین انداخت وگفت نمی تونم وبعد اشک از چشمانش جاری ش
زارع ادامه داد دیگر کار فرقه رجوی تمام است چون هیچگاه ستمگران حکومتشان دوام نخواهد داشت . اعضای انجمن ضمن آرزوی موفقیت وسلامتی برای آقای زارع ابراز امیدواری کردند که برادرآقای زارع بزودی از دام اسارت این فرقه رهایی یابد و به آغوش خانواده برگردد .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11645