• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جالب یک جدا شده از فیلمی که او را متحول کرد / شجره آلوده فرقه رجوی

  • کد خبر : 11555
  • 08 نوامبر 2017 - 11:25

معنی کلمه ماهیت را همه بدون استثناء می دانند. ماهیت به معنی حقیقت نهاد و ذات هر چیزی عنوان شده است که برای همه کلمه آشنایی است. من یکی از نجات یافتگان فرقه رجوی هستم که مدتی است از این فرقه جدا شده ام و الان بعد از این همه مدت که در درون فرقه بودم می فهمم که معنی کلمه ماهیت را نمی دانستم، چون اگر من معنی این کلمه را می دانستم باید بر اساس آن تحقیقی انجام می دادم تا به ماهیت اصلی فرقه رجوی پی ببرم.

این درست است که رجوی آن کلمات را لوث و مثل ریشه و شجره خودش آلوده کرده بود، ولی من انسانی ذاتا آگاه بودم و می توانستم از این آگاهی که خدا در وجود من و البته همه انسان ها گذاشته نهایت استفاده را بکنم و تحقیقی صورت می دادم و به ماهیت کاری که برای رجوی انجام می دادم پی می بردم.

شاید این عدم تحقیق به این برمی گشت که من نمی خواستم خودم را وارد این موضوع کنم. شاید ترس، شاید امید کاذب، شاید … و شایدهای دیگر. ولی اینها همه در پس این قرار داشت که این فرقه به نحو بسیار دقیقی استادانه افراد را مغزشویی کرده بود که انسان حتی این را باور کند که فقط یک نفر است که مطلقا درست می گوید و حق هر کاری را دارد و آن مسعود رجوی است.

می خواهم خاطره ای را تعریف کنم. شاید برای شما هم جالب باشد. من از روز اول هم با این فرقه زاویه داشتم و همه در جریان این موضوع بودند، اما موقعی که از این فرقه جدا شده بودم با اینکه در اعماق درونی از این فرقه نفرت داشتم، ولی هنوز در نظرم این دو فرد (مسعود و مریم رجوی) را انقلابیون بزرگی میدانستم.
بعد از جدایی، هر بار که با خانواده ام صحبت می کردم، با آنها بحث می نمودم و به مادر و پدرم میگفتم که علیه فرقه و علیه رهبری آن چیزی نگویید و  دفاع می کردم. به آنها می گفتم که من خودم نتوانستم در مبارزه بمانم و نکشیدم اما راه آنها درست است.

این را می خواهم بگویم که ترفند پیچیده این فرقه این بود که حتی من که از این فرقه جدا شده بودم، هنوز این فرقه و رهبری آن را در ذهنم قبول داشتم و به خودم جرأت نمی دادم که فکر بدی در خصوص آنها بکنم. تازه من خودم را انسانی می دانستم که از اول هم با اینها اختلاف نظر داشتم، چه برسد به نفرات دیگر که در اینجا یعنی تیرانا جدا شده اند، و البته اینجا دنیای بیرون آنها را جدا کرد، ولی افکار پوچ و بی معنی فرقه هنوز از ذهن آنها بیرون نرفته است.

بعد از مدتها شروع کردم با خودم گفتم که خدا به من آگاهی داده و چرا من تحقیق نکنم. الان که در دنیای بیرون هستم و اینترنت هست و من به همه اطلاعات دسترسی پیدا دارم چرا استفاده نکنم؟ شروع کردم به تحقیق در این مورد و میگفتم من که فقط حرفها را از این فرقه شنیدم و فرقه هم که هرگز از خودش بد نمیگوید.

باورکنید آدم اگر بخواهد چیزی را تحقیق کند و به ماهیت ذاتی چیزی پی ببرد شاید سالها طول بکشد ولی خدا را شاهد می گیرم فقط چشمم به یک  جمله که در آن نوشته شده بود هفت گناه نابخشودنی مجاهدین خلق که در حدود ۶۰ دقیقه از فیلمهایی است که بعد از سرنگونی صدام معدوم از کاخ او بدست آمده بود. فیلمهایی که با دیدن آن از انسان بودن خودم بدم آمد که چندین سال خود را در فرقه ای گذراندم که مسئولینی مثل مهدی ابریشم چی و عباس داوری و نفرات دیگر و خود مسعود رجوی که برای همه ما انقلابیون وطن پرست بودند. آنها برای تعداد بمبگذاری در ایران از استخبارات عراق که همان اداره امنیت صدام است پول دریافت می کردند. بعد به ما می گفتند به خدا قسم ما استقلال داریم و پولمان را از مردم خودمان در داخل کشور می گیریم و صرفا از کمکهای مردمی استفاده می کنیم. درست می گفتند. از قبل ریختن خون مردم پول می گرفتند.

در دیدار مسعود رجوی ملعون با رئیس استخبارات صدام حسین، مسعود به او می گفت که ما برای نفت شما حاضریم بیشتر قاچاق کرده در عوض سود بیشتری بدهید و رئیس استخبارات هم در عوض حرف مسعود به او می گوید که سید الرئیس (همان صدام حسین معدوم) از شما برادر مسعود راضی است چون در کشتار کردها و شیعیان در داخل عراق شرکت داشتید.

فقط دو نمونه از کل فاکتها را گفتم تا شما بدانید، در صورتی که فاکتهای زیادی هست که باید ببینید. شاید خیلی از همین فیلم ها همه از بین رفته یا هنوز در دستان آمریکایی ها هست. به خاطر همین من یک عضو جدا شده کوچک تنها خواهشی که دارم این است که این مستند که یک ساعت است، به نام ۷ گناه نابخشودنی مجاهدین خلق، را حتما ببینید تا بفهمید این فرقه چه کسانی بودند. قسم می خوردند که ما شیعیان و کردها در عراق را برادران خود می دانیم و آنها را ما نکشتیم بلکه ایران این کار را کرده است.

بعضی از مسائل هست که ماهیتش مشخص است و نیازی به تحقیق در مورد آن نیست، اما در مورد مغزشویی و از بین بردن نفرات و انواع و اقسام دروغها و ترفندها شاید لازم باشد تحقیق صورت گیرد.

ولی در کل ماهیت فرقه رجوی اکنون برای ملت ایران مشخص است. تمام مردم خوب کشورم الحمدالله به جرات می توانم بگویم که صد مدار از من بهتر ماهیت اصلی رجوی و فرقه اش را تشخیص داده اند. اگر دوستانم که این سطور را می خوانند دسترسی به اینترنت دارند که می دانم  دارند این یکساعت را به خاطر خودشان هم که شده نگاه کنند. نه به خاطر من و نه به خاطر کس دیگری بلکه صرفا به خاطر خودشان.

زیاد نوشتم. انشاءالله که من را ببخشید. فقط می خواستم از خودم بگویم و اینکه چه اشتباه بزرگی انجام دادم که رجوی را باور کردم و اسیر ذهنی این فرقه شدم.

یادداشت از زینال شهیدی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11555

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی