• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

هیجانِ مریم رجوی بعد از یاوه گویی های ترامپ / ماهیت این فرقه همیشه خیانت و وطن فروشی بوده / پایان کار شما در همین آلبانی است

  • کد خبر : 11156
  • 15 اکتبر 2017 - 23:44

از طریق یکی از دوستانم در داخل مناسبات، خبر دار شدم که فرقه برای پر کردن وقت نفرات اسیر و دادن روحیه به لشکر شکست خورده اش، امروز صبح یک سری نشست ها در مقرات در رابطه با موضع ترامپ در رابطه با برجام برگزار کرد.

نکته مهم در این نشست ها این بود که الان آمریکا آماده تحریم شدید ایران و لیست گذاری سپاه است و این اقدام ترامپ حاصل افشاگری های ما و تلاش های شبانه روزی ما بوده و حالا به ثمر نشسته است.

ما جدا شدها یک چیز را خوب می فهمیم که این توجیهات فقط برای سرگرم کردن افراد است و بس . ولی یک موضوع را درست گفته ،آن هم این است که در وطن فروشی و خیانت به ملت و کشور که از دوران صدام پایه گذاری کرده اند الان هم همان وطن فروشی و خیانت به کشور و ملت را با ترامپ می کنند و برای آنها دم تکان می دهند .

البته ماهیت این فرقه همیشه خیانت و وطن فروشی بوده و هیچ جایگاهی نه در سطح بین المللی و نه در بین مردم ایران ندارد.

حالا اینکه دارند استراتژی ارتش آزادی بخش را علم می کنند معلوم نیست که این ارتش کجاست . باید به مریم رجوی گفت که هزاران بار این استراتژی و نزدیک شدن سرنگونی را طی سال ها سر می دادی و سلاح و تانک و توپ هم داشتی، زمین هم در اختیارت گذاشتند، نزدیک مرز هم بودی چکار کردی که الان با این وضعیت در هم شکسته می خواهی بکنی . این حرف ها فقط برای به بند کشیدن افراد داخل مناسبات بوده و الان هم بیشتر شده چون با این تشکیلات در هم شکسته در آلبانی راهی جز اضمحلال نداری و پایان کار شما در همین آلبانی است .

یادداشت از م . ه جدا شده در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11156