• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری: راهِ مسؤولیت گرفتن در فرقه رجوی / هرگز از گندمِ ری نخواهید خورد / ارزش ها در فرقه با تمام وجود مطیع محض مسعود و مریم رجوی بودن است

  • کد خبر : 11130
  • 12 اکتبر 2017 - 11:46

سلام، برای هموطنان عزیزم می خواستم بگویم در فرقه رجوی مسؤولیت گرفتن و بالا رفتن رده و ترفیع درجه چگونه است.

من که سالها در این فرقه بودم شاخص ها با تمام دنیا فرق می کند. مثلا همه جا تو را در یک  کاری می گذارند که حرفه ات است یا در آن کار خبره هستی. اما در فرقه می گویند برای ما سواد و تسلط کاری مطرح نیست. درست می گویند. چون ارزش ها در فرقه به دانش و مهارت نیست. ارزش ها در فرقه با تمام وجود مطیع محض مسعود و مریم بودن است. البته نمی شود با حرف این را اثبات کرد بلکه باید در عمل اثبات کرد که سرسپرده تام و تمام هستی.

نمونه هایش همانهایی که از طرف مسعود رجوی افراد ناراضی را شکنجه می کردند. درست است، شاخص اول این است. شاخص بعد اینکه حتی اگر تشکیلات و رهبری که همان مسعود رجوی است اشتباه می کند حق نداری انتقاد یا اعتراض کنی. فقط باید آنچه دستور داده شده را انجام بدهی. شاخص بعد باید ذهنیتی تماما پلیسی داشته باشی و باید تمام افراد را زیر نظر داشته باشی و گزارشات نفرات را روزانه به بالا بدهی. یعنی مدام در حال جاسوسی روی دیگران باشی.

شاخص دیگر هم بیست و چهار ساعت برای رهبری آماده جان دادن باشی و شاخص های بعدی هم در کل ختم می شود به رهبری و بقولی باید مسعود و مریم را در وجودت به عنوان یک خدا قبول داشته باشی.

هستند نفراتی که متاسفانه سالها است مغزشویی شده اند و دیگر خودشان نیستند و مسعود رجوی را در حد ولی عصر ، پیامبر و حتی خدا می دانند که استغفرالله چنین چیزی وجود دارد. نفراتیکه همین الان هم چه در تشکیلات فرقه و چه در بیرون نفرات را آزار و اذیت می کنند از همین دست هستند.

در دستگاه مسعود رجوی ترفیع و گرفتن رده و درجه در تشکیلات به این صورت به نفرات داده می شود که کاملا سرسپرده باشند و به هیچ فرمانی نه نگویند.

اما احسنت به خیلی از نفرات که خودم شاهد آن بوده ام که زیر بار خواسته های نامشروع این تشکیلات پوسیده نرفتند و به مسعود رجوی و امیال شیطانی اش نه گفتند و انشاء الله آنهایی هم که به دنبال مقامی در این فرقه هستند به این نتیجه برسند که هرگز از گندم ری نخواهید خورد.

جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا
زینال شهیدی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11130

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی