• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یک قدم مانده تا رهایی / نوشیدن جام زهر توسط رجوی

  • کد خبر : 11069
  • 09 اکتبر 2017 - 9:55
پیشنهاد ما به مریم رجوی هم این است که مثل شوهر گور به گور شده اش ، گورش را گم کند و دست از سر فرزندان این ملت بردارد.

ای آزادی من از ستم بی زارم، از بند بی زارم، از زنجیر بی زارم، از زندان بی زارم از باید بی زارم ، از زندان رجوی بی زارم ، از هر چه و هر که، که تو را در بند می کشد بی زارم. ای آزادی مرغک پر شکسته زیبای من، کاش می توانستم تو را از چنگ رجوی های سرکوب گر، سازندگان شب و تاریکی و سرما، سازندگان اشرف ها ، دیوار ها و مرز ها و زندان ها و قلعه ها رهایت کنم، کاش قفست را می شکستم و در هوای پاک بی ابر و بی غبار بامدادی پروازت می دادم .

امروز در آلبانی ، دیگر شاهد حصارهای اشرف در عراق و دولت صدام حسین نیستیم !

شرایط بین المللی نیز به طور کامل فرقه را در بن بست  و انزوای کامل قرار داده و از طرفی نیروها پس از غیبت طولانی مدت آقای مسعود رجوی ، انگیزه ای برای ادامه راه ندارند و بی آینده گی سازمان بیش از پیش نمایان گشته است.

تمامی تلاش سران باند رجوی ، حول جداشده ها و کسانی است که در درون مناسبات درخواست جدائی داده اند!

سران فرقه می کوشند جلوی سقوط و متلاشی شدن فرقه را بگیرند ، اما هفته گذشته شاهد جداشدن تعداد دیگری از اعضای فرقه بودیم که اغلب از رده های تشکیلاتی M به بالا بودند !

گفته و نوشته بودیم ، که اخراج از عراق  به منزله ی نوشیدن جام زهر رجوی برای رهبری فرقه است که رفته رفته عمل می کند و همه چیز را نابود خواهد کرد و این ها همه از علائم «جام زهر اخراج از عراق و تلاشی پادگان اشرف » است!

فرزندان اسیرمان در فرقه ، کم کم این جرات رادر آلبانی نیز همچون عراق ، پیدا کردند که شروع به زدن ساز مخالف و جدائی بزنند ! به طوری که ، دیگر ترفندهای ندادن حقوق به جداشده ها و معتاد کردن هر کس که جدا می شود و قرنطینه یک ماهه قبل از خروج و … جواب نمی دهد .

البته حضور در فرقه هر چقدر بیشتر ، جدائی و جرات ابراز مخالفت با آن سخت تراست ، چرا که یک روز بیشتر در فرقه ماندن ، خروج از آن را سخت تر می کند! یک K2 (کاندید عضویت ) خیلی راحتتر ازMقدیم اعلام برید گی می کند!

شما فکرمی کنید که مثلا آقای عباس داوری ، یک بریده از رجوی نیست ؟ سالهاست که بسیاری از مسئولین فرقه از رجوی بریده اند ! اگر تناقضات مسئولین فرقه را بخوانید ، همه از خط و خطوط فرقه و نبود شخص رجوی ، متناقض هستند ! تناقضات همه مسئولین حاضر در فرقه از جنس مرز سرخ های رجوی است!

آش آن قدر شور شده که صدای صاحبخانه هم در آمده است !

پیشنهاد ما به مریم رجوی هم این است که مثل شوهر گور به گور شده اش ، گورش را گم کند و دست از سر فرزندان این ملت بردارد! این کار مریم دو حسن بزرگ دارد:

۱- می تواند آبرومندانه و بدون اعلام غلط کردم ، خودش را کنار بکشد تا فردای روزگار اگر مورد پرس و جو قرار گرفت ، بتواند بهانه های زیادی مثل بازداشت و انتخاب بین سلاح و سلاح دار و شرایط بد بین المللی و … خلاصه مثل مسعود رجوی بگوید :

فرزند عزیز نور دیده ، از دبه کسی ضرر ندیده …!

۲- دوران اسارت فرزندان ایران تمام می شود و بچه های این مرز وبوم هم آزاد می شوند و به آغوش خانواده هایشان پر می کشند ویا زندگی آزادتری را انتخاب میکنند.

البته آزادی ، دریایی متلاطم و طوفانی است وفقط  مردان و زنان ترسو ، آرامش استبداد رجوی را بر این طوفان ترجیح می دهند !

آنانکه می خواهند زنده بمانند باید با دشواریها در آویزند ، دشواری ها برای زندگان مایه نومیدی نیست ، نا امید مردگانند !

مهم این نیست که کجا بودیم و از کجا آغاز کردیم ، مهم این است که درکجا به پایان می بریم …

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11069

نوشته های مشابه

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود