• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مستند«معاهده شکست خورده ها»در حال تولید است

  • کد خبر : 10941
  • 02 اکتبر 2017 - 9:49

مستند «معاهده شکست خورده ها» با موضوع سی سال حضور منافقین در عراق در شبکه پرس تی وی و با کارگردانی باران بهشتی در حال تولید است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، باران بهشتی نویسنده و کارگردان مستند «معاهده شکست خورده ها» هدف از تولید این اثر را مروری بر حضور منافقین در عراق تحت حاکمیت صدام و معاهده های آنها علیه ایران و مردم عراق و ایران عنوان کرد.

وی گفت: هر گروهی که سی سال از عمر آنها بگذرد و جز شکست هیچ دستاورد مثبتی در کارنامه اش نداشته باشد، در واقع به تاریخ پیوسته و لازم است سرگذشت آنها بازگو شود تا تجربه ای برای آیندگان باشد. پرس تی وی

بهشتی درباره این مستند اظهار کرد: تولید این مستند از حدود یک سال قبل آغاز شده و در حال حاضر مرحله تدوین را پشت سر می گذارد.

وی در مورد محورهای مورد بحث در این مستند بیان کرد: همه چیز از شکست تروریسم در برابر اراده مردم شروع شد. برای اینکه ماشین ترور منافقین از کار نیافتد، سرکردگان این گروهک تروریستی با صدام حسین معاهده همکاری امضا کردند و دامنه ترور و جاسوسی علیه مردم ایران را افزایش دادند.

«معاهده شکست خورده ها» در قالب مستند گزارشی و با مدت زمان ۵۰ دقیقه در شبکه پرس تی وی تولید می شود و در تولید آن از تصاویر و مصاحبه های آرشیوی و مصاحبه با کارشناسان استفاده شده است.

این مجموعه افشاگرانه که حاوی اطلاعات ویژه ای در مورد منافقین بوده و با رویکردی خاص طراحی شده است، در آینده نزدیک از آنتن پرس تی وی پخش می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10941