• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیام جدا شده های فرقه رجوی از استان ایلام برای اسیران: همین امروز برای فرار اقدام کنید که فردا دیر است

  • کد خبر : 10595
  • 14 سپتامبر 2017 - 13:14

جدا شده های فرقه رجوی از استان ایلام به اسرای فرقه در آلبانی پیام فرستادند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز ایلام

سلام و درود بر دوستان و همرزمان قدیمی در آلبانی ، سلام بر اسرای بیش از سه دهه فرقه مخرب و ضد بشری رجوی.
دوستان عزیز ، ما سال هاست از قید و بند رجوی نجات یافتیم و هم اکنون دارای زن و فرزند بوده و از زندگی در کنار خانواده و اقوام لذت می بریم.
همرزمان قدیمی ، به هوش باشید که رجوی ملعون به فکر ساختن هزاران اشرف ( زندان ) می باشد و هر روز شعار آن را می دهد و در آلبانی مجدداً اشرف سازی را شروع کرده است ، هزاران اشرف یعنی شماها ( افراد گرفتار در فرقه ) محکوم به حبس ابد هستید و اسارت شما پایانی ندارد.
دوستان گرفتار در منجلاب رجوی ، به پا خیزید و از این موقعیت که برایتان پیش آمده نهایت استفاده را ببرید ، رو به آزادی و پشت به رجوی ها فرار را بر قرار ترجیح دهید و خود را از اسارت ذهنی و جسمی رجوی خلاص کنید ، شما می دانید که ما از قرارگاه اشرف که محصور در میان سیاج های سر به فلک کشیده و سیم خاردارهای حلقوی نفوذ ناپذیر تمام سختی ها و خطرات احتمالی را به جان خریدیم و خود را به دنیای آزاد رساندیم ، در صورتی که شما با دنیای آزاد ارتباط دارید و می توانید به راحتی بعد از خروج از مراکز فرقه خود را به دفاتر سازمان ملل در تیرانا برسانید و اعلام جدایی از فرقه ننگین رجوی کنید. به هوش باشید و از تهدیدهای تو خالی نترسید و به وعده های پوچ دل خوش نکنید.
به هوش باشید از این فرصت طلایی ( ارتباط با دنیای آزاد ) استفاده کنید که به زودی ساخت اشرف ( زندان مخوف ) در حاشیه تیرانا به پایان می رسد و شما را به آنجا انتقال می دهند و ارتباط شما با بیرون قطع می شود آن وقت حسرت فرصت از دست داده را خواهید خورد ، همین امروز اقدام کنید که فردا دیر خواهد بود ، به پا خیزید مانند دوستانتان که اخیراً خود را به دفتر سازمان ملل در تیرانا معرفی و پناهندگی خود را دریافت نمودند.
تصمیم کبری بگیرید و یک بار برای همیشه به رجوی و زندان بانانش نه بگویید و خود را از این اسارت تمام نشدنی نجات دهید ، بادا که آینده ای درخشان در انتظار شماست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10595

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی